نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 10:42

خبرنگاران در عرصه جهاد تبیین نقش آفرین هستند

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به نقش‌آفرینی خبرنگاران در عرصه جهاد تببین برلزوم پاسداشت دائمی تلاشگران رسانه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح سه شنبه در جمع فعالان فرهنگی جبهه اتقلاب مازندران با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار روز تبلور اراده‌های ایمانی کشور در عرصه جنگ نرم و مقابله هوشمندانه با امپراطوری رسانه‌ای غرب است.

وی با تشریح اهداف جنگ نرم دشمن با بهره گیری از ابزار رسانه افزود: دشمن در این عرصه با تحریف حقایق و قلب واقعیت می کوشد تا جریان فکری کشور را به نفع مطامع خود تغییر دهد.

این مسئول سیاسی، درگیری تمدن اسلامی با استکبار جهانی را واقعی ودر عرصه فرهنگی دانست وافزود: در جنگ روایتگری و تقابل فرهنگی، خبرنگاران میهن نقش کلیدی و محوری ایفا می‌کنند.

سلگی، لزوم حفظ هوشیاری برابر کید ومکر دشمنان را در جنگ‌فرهنگی ضروری دانست و اضافه کرد: جامعه رسانه‌ای کشور با سختکوشی زائدالوصف از مرزهای فرهنگی کشور برابر هجوم سازمان یافته امپراطوری رسانه‌ای استکبار صیانت می‌کند.

معاون استاندار مازندران با تجلیل از خبرنگاران به عنوان قشر پویا و اثربخش جامعه اظهار کرد: آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی رسالت سترگ خبرنگاران است که نباید تحت هیچ شرایطی چراغ این عرصه خاموش شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تعالی بخش عرصه روشنگری و رسانه‌ها است افزود: رسانه‌ها در انقلاب اسلامی به مدد توجه آرمانی نظام اسلامی به بلوغ رسیده اند.

معاون سیاسی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: روایتگری اول رسانه‌ها در وقایع دشمن را در عرصه جنگ نرم خلع سلاح می‌کند.

وی با تاکید بر عزم دولت سیزدهم در پرچمداری عرصه اطلاع رسانی افزود: دولت سیزدهم خود را حامی و یاور رسانه‌ها وخبرنگاران دلسوز و فهیم کشور می‌داند.

سلگی با یادآوری نقش رسانه‌ها در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور اظهار کرد: توسعه کشور بدون برخورداری از رسانه‌های پویا و اثربخش امکان پذیر نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431685

مهمترین اخبار ایران و جهان: