نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 14:16

تاکتیک دشمن برای مقابله با تشیع حمله به نقاط قوت اعتقادی است

مشهد ـ دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: یکی از تاکتیک‌های دشمن برای مقابله با تشیع حمله به نقاط قوت اعتقادی جوامع شیعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رضایی ظهر چهارشنبه در همایش آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در نبرد شناختی که در سالن همایش جمعیت هلال احمر در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در حوزه مقابله با تشیع از تاکتیک وارونه جلوه دادن خوب و بد استفاده می‌کند و اعتقادات جوامع شیعه را مورد حمله قرار می‌دهد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، افزود: در این تاکتیک دشمنان منکرات را خوب و معروفات را بد جلوه می‌دهند. از این رو جهاد تبیین و روشنگری باید بین آحاد جامعه نهادینه شود و در برابر انحرافات اعتقادی بی‌تفاوت نباشند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز اکثر جوانان با فضای مجازی درگیر شده‌اند و در برابر آنها دشمن هوشمندی قرار گرفته که از تمام ابزار برای حمله به اعتقادات و تفکرات جوانان استفاده می‌کند.

رضایی تصریح کرد: دشمنان بارها ادعا کرده‌اند، توانسته‌اند نقاط قوت جامعه تشیع را شناسایی کنند. دشمن می‌داند جامعه تشیع به امام حسین علیه‌السلام بسیار حساس است، در ماه محرم و صفر هر فردی با هر رویکردی رو به هیأت‌های عزاداری می‌آورد پس بهترین فرصت برای دشمن است تا اعتقادات تشیع را مورد حمله قرار دهد و با آن مبارزه کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1405385

مهمترین اخبار ایران و جهان: