نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 15:40

اردوی تابستانه 40 گروه جهادی شمال غرب شیراز آغاز شد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت رسول الله(ص) شیراز گفت: اردوی جهادی تابستانه  از ۱۴ مردادماه تا پایان شهریورماه با مشارکت ۴۰ گروه جهادی در منطقه شمال غرب  شیراز آغاز شده است .

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری امروز در این باره اظهار داشت: توسط قرارگاه جهادی ناحیه بسیج محمد رسول الله (ص) اقدامات مختلفی توسط گروه های جهادی در مناطق قصرمشه،کودیان، بزین، انجیره، جوادیه، قلات، دوکوهک، صنایع و گلستان انجام می گیرد. 

وی ادامه داد: اقداماتی از قبیل ساخت و مرمت منزل محرومین، توزیع بسته غذایی، مشاوره خانواده، پزشک زنان، ویزیت دندان پزشک و پزشک ها، ویزیت رایگان متخصص اعصاب و روان، ایستگاه صلواتی، غرفه صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه ها است. 

سرهنگ احمدی جابری افود: تیم های پزشکی در منطقه کودیان، جوادیه ، قصر قمشه خدمات درمانی به این مناطق ارائه می نمایند. 

این مقام سپاهی با اشاره به اینکه گروه جهادی مالکوم ایکس این ناحیه از گروه های جهادی فنی  متشکل از افراد متخصص در حوزه آبرسانی و برق در سطح استان فارس فعالیت دارند، گفت: طی امسال دو پروژه آبرسانی در منطقه مرودشت و درود زن، تکمیل پروژه آبرسانی زین آباد شهرستان گراش  و صحرای باغ لارستان از جمله اقدامات این گروه جهادی می باشد.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434141

مهمترین اخبار ایران و جهان: