نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 10:42

صدور ۵۸پروانه کاربرد استاندارد اجباری و تشویقی در آذربایجان غربی

ارومیه - مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی گفت: در سال جاری ۵۳ مورد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۵ مورد علامت استاندارد تشویقی صادر شده است.

وحید موسی‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همچنین در این مدت ۵۸ مورد تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و ۵ مورد تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی صادر و ۸۲ مورد ابطال و تعلیق پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و تشویقی انجام شده است.

وی با بیان اینکه در چهار ماهه سال جاری برای ۱۸ محصول تولیدی در استان نشان استاندارد حلال صادر شده است، افزود: از آغاز سال جاری تاکنون تعداد ۳۶۳ مورد گواهینامه ایمنی آسانسور توسط اداره‌کل صادرشده و ۴۵ مورد بازرسی فنی از شهربازی‌ها و زمین‌های بازی سطح استان انجام شده است.

موسی پور با اشاره به اینکه در سال جاری ۸۴۲ نمونه برداری از واحدهای تولیدی انجام شده، تصریح کرد: در این مدت ۱۷۰ نمونه‌برداری از مراکز عرضه و ۲۱۱ آزمون نمونه از واحد تولیدی و مراکز عرضه انجام شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در سال جاری توسط کارشناسان اداره‌کل استاندارد آذربایجان غربی ۲۲ بازرسی فنی از صنایع انرژی‌بر انجام شده و ۳۵۱ گواهینامه انطباق کالاهای صادراتی و ۲۰۶۵ گواهینامه انطباق کالاهای وارداتی صادر شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433341

مهمترین اخبار ایران و جهان: