مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا در راستای تکریم ارباب رجوع و ارزش آفرینی برای مشتریان ارجمند بهصورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی، پاسخگوی پرسشهای مشـتریان عزیز است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، پاسخگویی نظاممند، تسریع در پیگیری موارد مطرح شده، تسهیل در پاسخگویی، پیگیری رضایتمندی مشتریان و بازتاب دیدگاهها، پیشنهادات و انتقادات، از برنامهها و اهداف ترسیم شده مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا است.
خبرگزاری مهرمرکز ارتباط با مشتریانسینا.مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا با به کارگیری کارشناسان زبده، استفاده از ابزارهای نوین، ساختاری مشتری مدار و خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با مشتریان محترم و عموم هموطنان برقرار کرده است و این عزیزان را در پیگیری کامل و برطرف کردن مشکلات احتمالی در استفاده از انواع خدمات بیمهای مانند صدور آنلاین بیمه نامه، خدمات نوین بیمهای، ارسال مدارک و پرداخت خسارت و اطلاعات شعب یاری میرساند.
سیناکارگیریسویه.این گزارش میافزاید: به منظور اطلاع رسانی در تمامی ساعات شبانه روز و ارائهی خدمات با کیفیت مطلوب به مشتریان و رضایتمندی آنان، مرکز ارتباط با مشتریان بیمه سینا، همراه، مشاور، پشتیبان و یاری رسان مشتریان محترم خواهد بود.
مرکز ارتباط با مشتریانیادآور میشود: مشتریان و سهامداران محترم میتوانند به منظور دریافت پاسخ سوالات خود، پیش از مراجعه حضوری و اتلاف وقت ارزشمند خود، با شماره تلفن ۲۸۰۷ تماس حاصل کنند.
.
.
شناسه خبر: 825585