نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 19:09

آغازعملیات احداث ۴ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در بهارستان

اصفهان - عملیات اجرایی ساخت ۴ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در بهارستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه با حضور جعفری معاون وزیر و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، اعضای هیأت مدیره این شرکت و سرپرست و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید بهارستان، عملیات احداث بیش از ۴۰۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط شرکت عمران بهارستان در ۱۲۷ هکتار از اراضی این شهر جدید، آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت میره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، در حاشیه آغاز عملیات اجرایی بیش از ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن مسکن در شهر بهارستان اظهار داشت: با توجه تحقق به شعار نهضت تولید یک میلیون مسکن ملی در سال رویکردهای مختلف دارد که یک بخش آن مربوط به تحویل زمین به متقاضیانی است که در آن شهر و کلان شهر دارای زمین هستیم.

وی افزود: بسیاری از شهر و کلان شهرهایی اصلی ما که شهرهای جدید بالغ بر ۶ شهر است که بهارستان جزو آنها محسوب می‌شود، به دلیل محدودیت زمین و تقاضای زمین و تحویل آن برای واحدهای یک طبقه حیاط‌دار امکان‌پذیر نبوده و برنامه‌ریزی ما برای واحدهای ۴ طبقه و ۷ طبقه است.

گفتنی است این واحدهای مسکونی توسط سازنده‌های ملی و به طور مشخص، انبوه سازان استان اصفهان در شهر جدید بهارستان احداث می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1313641

مهمترین اخبار ایران و جهان: