نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 14:32

هلاکت مشکوک یک نظامی صهیونیست در پایگاهی در صحرای نقب

ارتش رژیم صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی بر اثر تیراندازی در یک پایگاه نظامی در منطقه نقب اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه روسیا الیوم، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک سرباز ارتش این رژیم بر اثر تیراندازی در یک پایگاه نظامی در صحرای نقب کشته شده است.

بنابراین گزارش، این حادثه شامگاه گذشته در جریان تمرینات نظامی در این پایگاه رخ داده است و دلایل آن از سوی فرماندهان نظامی در حال بررسی می‌باشد.

پلیس نظامی رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرده در حال بررسی زوایای این موضوع در راستای حقیقت‌یابی و کشف دلایل منجر به این رخداد است.

در همین رابطه، وبگاه شهاب نیوز ضمن مبهم توصیف نمودن بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی، عنوان کرده است که اعلام این خبر در شرایطی رخ داده که نظامیان صهیونیست روز گذشته درگیری‌های سنگینی با مبارزان مقاومت در نابلس داشتند.

هلاکت مشکوک یک نظامی صهیونیست در پایگاهی در صحرای نقب

وبگاه واللا نیز در این باره گزارش داد که در جریان تمرینات نظامی یگان چتربازان در منطقه شومرا در شمال نقب، یک نظامی به دلیل تیراندازی اشتباهی کشته شده است.

این در حالی است که از اوایل ژوئن جاری ارتش رژیم صهیونیستی یکی از بزرگترین مانورهای نظامی خود را با عنوان «مشت نهایی» در مناطق مختلف شمالی، جنوبی و مرکزی اراضی اشغالی از جمله منطقه نقب آغاز کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1313041

مهمترین اخبار ایران و جهان: