نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 21:16

تهدیدات در قم متفاوت و از جنس تهدیدات نرم است

قم - فرمانده سابق نیروی انتظامی استان قم اظهار داشت: تهدیدات در استان قم متفاوت و بیشتر از جنس نرم بوده و به همین دلیل برخورد به آنان سخت و پیچیده است.

به گزارش خبرنگار مهر سردار سید محمود میرفیضی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قم به بعد از ظهر پنجشنبه برگزار شد اظهار داشت: استان قم در بین سایر استان‌های کشور جایگاه ویژه ای دارد و رهبر معظم انقلاب فرمودند خدمت به این استان خدمت به اسلام است.

فرمانده سابق انتظامی استان قم افزود: شهر قم جایگاه ویژه ای در کشور دارد که این استان محور مواصلاتی ۱۷ استان است و از ۱۲۰ ملیت در این استان زندگی می‌کنند و وجود بارگاه منور کریمه اهل بیت (س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه‌های علمیه موجب شده تا این شهر جایگاه ویژه ای داشته باشد.

وی گفت: تهدیدات در قم متفاوت است و بیشتر از جنس نرم است و با پرچم‌های مقدس و در پوشش موضوعات دینی است که برخورد با آنان سخت و پیچیده است که در این راستا استفاده از ابزارهای نرم در دستور کار قرار گرفت و تلاش شد تا با افزایش تعامل در بین دستگاه‌های متولی امنیت شرایط مدیریت شود.

سردار میرفیضی با بیان اینکه هویت بخشی به مجموعه نیروی انتظامی از جمله برنامه‌های ما بوده است افزود: در دوران خدمت سه ساله در استان قم، شیرینی‌ها و تلخی‌هایی وجود داشت که تجربیات خوبی برای ما به همراه داشته است.

وی عنوان داشت: سردار میرحیدری فرمانده جدید استان قم از فرماندهان خوب نیروی انتظامی است که برای ایشان در دوره مسئولیت جدید در قم آرزوی توفیق دارم.

سردار میرفیضی گفت: دوری از این شهر و حرم مطهر حضرت معصومه (س) سخت است و امیدواریم که همکاران ما در این شهر ما را از دعای خیر محروم نسازند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287741

مهمترین اخبار ایران و جهان: