نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 23:38

آغاز عملیات ۶۵ پروژه خدمات شهری اربعین حسینی در خوزستان

اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان از آغاز عملیات ۶۵ پروژه در حوزه خدمات شهری اربعین حسینی با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انجام بیش از ۴۰۰۰ پروژه‌های از محل عوارض آلایندگی در خوزستان بیان کرد: در دورترین روستاها و شهرهای استان در حال انجام پروژه‌های عمرانی است که نشان تبدیل خوزستان به کارگاه عمرانی است.

وی افزود: در طول یک سال گذشته بیش از ۸۰۰ ماشین آلات راهداری، آتش نشانی و ناوگان حمل و نقل درون شهری خریداری و به‌تدریج در اختیار شهرداری و دهیاری‌های خوزستان قرار می‌گیرد.

خانچی با اشاره به فراسیدن ماه محرم و اربعین حسینی خبر داد: شهرداری‌ها به خوبی پای کار اربعین آمده‌اند و بیش از ۶۵ پروژه خدمات شهری تعریف شده است از خرید ماشین آلات گرفته تا ساخت مجتمع‌های رفاهی و… که امیدواریم امسال شاهد اربعین متفاوتی باشیم.

وی به نقش مردم در نظارت بر پروژه‌های عمرانی در خوزستان اشاره کرد و گفت: مردم چشم بینای ما در انجام صحیح پروژه‌ها در سطح استان هستند و بر این باوریم مردم بهترین ناظر در انجام پروژه‌ها در سطح استان هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1339485

مهمترین اخبار ایران و جهان: