نیوز سیتی!
21 تیر 1402 - 10:10

الهلال دست‌بردار طارمی نیست/میلان مدیربرنامه سرشناس را واسطه کرد!

در شرایطی که باشگاه الهلال عربستان با سرمربی پرتغالی خود همچنان پرونده جذب مهدی طارمی را دنبال می‌کند، باشگاه میلان هم برای خرید او از پورتو دست به دامن مدیربرنامه سرشناس جهان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، گمانه زنی‌ها درباره شرایط مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو همچنان ادامه دارد. طارمی که هنوز یک سال دیگر با پورتو پرتغال قرارداد دارد، مورد توجه چند تیم بزرگ قرار گرفته و هنوز مشخص نیست آیا ترانسفر به یک باشگاه و کشور دیگر در انتظار او است و یا اینکه در سال آخر قراردادش با پورتو ادامه می‌دهد.

الهلال دست بردار طارمی نیست

باشگاه الهلال عربستان یکی از مشتریان طارمی در هفته‌های گذشته بوده است. البته طارمی در گفتگو با یکی از رسانه‌های داخلی تاکید کرد که باوجود پیشنهاد بالای مالی عربستانی‌ها، می‌خواهد به رویا پردازی و تلاشش در فوتبال اروپا ادامه بدهد.

باوجود اینکه حضور طارمی در الهلال منتفی به نظر می‌رسید اما شب گذشته «نیکولو اسکی را» کارشناس ایتالیایی نقل و انتقالات فوتبال خبر داد الهلال همچنان خواهان مهاجم ایران است و پیشنهاد سالیانه ۱۵ میلیون یورویی تا سال ۲۰۲۶ به او ارائه داده است.

سرمربی الهلال «ژرژ ژسوس» پرتغالی است؛ مربی سابق بنفیکا که شناخت خوبی از طارمی به واسطه حضور در فوتبال پرتغال دارد و سال گذشته هم تلاش زیادی کرد پای این بازیکن را به تیم فنرباغچه ترکیه باز کند.

الهلال دست‌بردار طارمی نیست/میلان مدیربرنامه سرشناس را واسطه کرد!

دی‌مارتزیو: میلان - طارمی هنوز زنده است!

به موازات این پیشنهاد، بحث حضور طارمی در میلان همچنان ادامه دارد. میلان برای تکمیل خط حمله خود نیاز به جذب یک مهاجم دارد و تلاش برای جذب بازیکن ایران را آغاز کرده است اما هنوز به نتیجه نرسیده. پورتو مبلغ صدور رضایتنامه طارمی را تا ۲۵ میلیون یورو افزایش داده که میلان فعلاً حاضر به قبول آن نشده است.

«جان لوکا دی‌مارتزیو» خبرنگار سرشناس ایتالیایی در تازه‌ترین اظهارات خود انتقال مهاجم پورتو به میلان را منتفی ندانست. به گفته دی مارتزیو، نام طارمی هنوز برای باشگاه ایتالیایی زنده است. میلان معتقد است قیمت ۲۵ میلیون یورو باتوجه به سن و سال طارمی و اتمام قراردادش تا فصل آینده بیش از اندازه زیاد است.

میلان دست به دامن مدیربرنامه سرشناس جهان

طارمی در صورت انتقال به میلان، سهمیه غیراروپایی این باشگاه خواهد بود و روسونری باید این مشکل را هم پشت سر بگذارد؛ هرچند که به نظر می‌رسد این مسئله دردسرساز نخواهد بود.

دی مارتزیو همچنین مدعی شده است میلان «ژرژ مندس» مدیر برنامه سرشناس جهان را برای کاهش درخواست مالی پورتو و خرید طارمی واسطه کرده است تا رایزنی‌هایی در این ارتباط انجام بدهد.

الهلال دست‌بردار طارمی نیست/میلان مدیربرنامه سرشناس را واسطه کرد!

تمجید نشریه ایتالیایی؛ دیگو کاستا ایران و جلاد میلان!

نشریه calciomercato هم به واسطه مذاکرات میلان برای جذب طارمی، در گزارشی به معرفی این مهاجم ۳۰ ساله و سابقه تقابلش با میلان در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت و از او تمجید کرد.

در بخشی از این گزارش آمده است: «دیگو کاستا ایرانی مهدی طارمی. مظهر آن نوع مهاجم مدرنی است که شما فقط می‌توانید دوستش داشته باشید یا از او متنفر باشید، هیچ میانه ای وجود ندارد: فیزیکی، جنگنده، آزاردهنده، بی رحم.»

این نشریه با اشاره به حضور طارمی در جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ و عملکردش در این رقابتها به سابقه تقابلش با باشگاه ایتالیایی هم پرداخت: «میلان این مهاجم را به خوبی به یاد دارد"زشت، کثیف و بد": دو سال پیش عملکرد فوق العاده او در دراگائو (ورزشگاه خانگی پورتو) برای پیروزی پورتو مقابل روسونری در دور اولیه لیگ قهرمانان اروپا و در نتیجه حذف پیولی و تیمش تعیین کننده بود؛ در حالی که سال قبل از آن مقابل یوونتوس گلزنی کرده بود.»

calciomercato همچنین از طارمی با عناوین «فاتح بندر» و «جلاد میلان» نام برد که در برنامه میلان برای جایگزینی ابراهیموویچ و برای همکاری با ژیرو در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1350785

مهمترین اخبار ایران و جهان: