نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 16:30

پلمب انبار دپوی کود شیمیایی قاچاق در کرج

کرج- جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: در بازرسی از یک انبار نگهداری محصولات کشاورزی بیش از ۱۳ تن کود خارجی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقدار قابل‌توجهی کود شیمیایی قاچاق در یک انبار نگهداری محصولات کشاورزی در منطقه ماهدشت کرج رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های میدانی و اطمینان از صحت خبر مأموران با همکاری عوامل سازمان جهاد کشاورزی استان و نمایندگان تعزیرات حکومتی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا مقدار ۱۳ هزار و ۳۵۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از معرفی یک نفر در خصوص این پرونده به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: ارزش اموال مکشوفه حدود ۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

سرهنگ نادربیگی نقش شهروندان در اعلام اخبار نگهداری اقلام قاچاق را بسیار مهم اعلام کرد و گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه قاچاق کالا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1280741

مهمترین اخبار ایران و جهان: