نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 23:49

استحکام بنای مدارس غیردولتی از موضوعات حقوق عامه است

گرگان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه استحکام بنای مدارس غیردولتی از موضوعات حقوق عامه است و با جدیت پیگیری می‌شود، گفت: در این موضوع با هیچکس تعارف نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه شورای آموزش و پرورش نقش مدارس در افزایش علاقه به تقویت بنیان مذهبی دانش‌آموزان موثر دانست و گفت:، باید برای جلب مشارکت بیشتر دانش آموزان نسبت به زیباسازی نمازخانه‌های مدارس اقدام کرد.

وی افزود: بسترسازی و توجه ویژه به فرهنگ نماز در مدارس دانش آموزان گلستان را در مقابل آسیب‌های احتمالی ایمن می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان حضور مستمر و منظم امامان جماعت در مدارس در ترویج و توسعه فرهنگ نماز تاثیرگذار دانست و گفت: دانش‌آموزان با برنامه‌های متنوع به اقامه نماز جذب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت استحکام بنای مدارس غیردولتی باید مورد حمایت قرار گیرد، ادامه داد: استحکام بنای مدارس غیردولتی از موضوعات حقوق عامه است و با جدیت پیگیری می‌شود و در این موضوع با هیچکس تعارف نخواهیم داشت

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان هم با اشاره به طرح ساماندهی و تجهیز نمازخانه‌های مدارس گفت: فصل تابستان بهترین فرصت برای تجهیز و زیباسازی این مکان فرهنگی است که انجام آن همراه با برنامه‌های متنوع و خلاقانه می‌تواند نقش زیادی در تقوت باورهای دینی دانش‌آموزان داشته باشد.

سیدرضا نظری افزود: ترویج و توسعه نماز در دانش‌آموزان، از آسیب‌های اجتماعی آنان در آینده جلوگیری کرده و نقش بازدارنده دارد.

.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1281341

مهمترین اخبار ایران و جهان: