نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 16:41

۹ هزار تن کلزا در مازندران خرید تضمینی شده است

ساری- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از خرید ۹ هزار تن کلزا از کشاورزان خبر داد و گفت: ۱۹۰ میلیارد تومان از مطالبات پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تمامی کشاورزان مازندرانی که محصول کلزای خود را به مراکز خرید تضمینی دانه روغنی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تحویل دادند و اسناد مالی آنها در سامانه بانک ثبت شد مطالبات خود را دریافت کردند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران اظهار داشت: در ادامه روند پرداخت مطالبات کشاورزان استان، وجه محصول تحویلی کلزاکاران مازندرانی نیز به مبلغ ۱۹۰ میلیارد تومان به حساب آنها واریز شد.

عباسعلی وفایی نژاد افزود: کشاورزان استان از زمان آغاز خرید تضمینی دانه روغنی کلزا تاکنون حدود ۹ هزار تن کلزا به مراکز خرید اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران تحویل دادند.

وی با اشاره به هشت هزار و ۱۰۰ هکتار سطح زیر کشت کلزا در استان خاطرنشان کرد: تا زمانی که کلزا در سطح مزارع استان برداشت می‌شود مرکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در سیلوی شهید میرزاپور نکا آمادگی لازم برای دریافت این محصول را دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311241

مهمترین اخبار ایران و جهان: