نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 15:04

تلاش قوه قضائیه برای رضایتمندی مردم موجب خرسندی است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر تلاش مسؤولان قوه قضائیه برای کسب رضایتمندی مردم گفت: این فعالیت و تلاش موجب خرسندی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نماز جمعه زنجان، با تاکید بر نعمت محسوب شدن وحدت برای جامعه اظهار کرد: نقطه مقابل وحدت تفرقه است که از بزرگ‌ترین خطرها به شمار می‌رود از این رو باید به این موارد توجه کافی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به قرار گرفتن در هفته قوه قضائیه اشاره و تصریح کرد: هفتم تیر سالروز شهات آیت‌الله بهشتی و 72 نفر از یاران امام و همراهان انقلاب است.

وی با تاکید بر تلاش مسؤولان قوه قضائیه برای کسب رضایتمندی مردم گفت: این فعالیت و تلاش موجب خرسندی است.

آیت‌الله خاتمی برگزاری گروه‌های صلح و سازش و جشن گلریزان را از جمله اقدامات مهم قوه قضائیه عنوان و تصریح کرد: فعالیت در این حوزه‌ها منجر به کاهش تعداد پرونده‌های ورودی خواهد شد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه در استان بیش از ۱۱ میلیارد تومان در شرایط اقتصادی کنونی از طریق گلریزان جمع آوری شده است، ادامه داد: این کار، اقدامی شایسته در راستای کمک به هم‌نوع محسوب می‌شود.

وی به روز جهانی مواد مخدر اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر مواد مخدر به یکی از مشکلاتی اجتماعی تبدیل شده، چرا که همراه خود معضلات اجتماعی، اقتصادی، خباثت‌، خیانت‌ و جنایت‌ را می‌آورد.

آیت‌الله خاتمی به تبلیغات فریبنده مواد مخدر اشاره کرد و افزود: مراقبت از افراد به ویژه نوجوانان و جوانان یک پیشران همیشگی یعنی خانواده را نیاز دارد و نظام آموزشی و جامعه در اولویت‌های بعدی پیشگیری هستند.

امام جمعه زنجان با اشاره به نقش مهم سیگار در گرایش پیدا کردن به استعمال سایر مواد مخدر  تاکید کرد: ارائه آموزش‌های مورد نیاز از جمله شجاعت «نه گفتن»، به فرزندان از ضرورت‌ها است که باید جدی گرفته شود.

پایان پیام73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1303841

مهمترین اخبار ایران و جهان: