نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 08:04

ترمیم و آسفالت 27 کیلومتر دیگر از راه‌های بهمئی تا پایان سال

رئیس اداره راهداری بهمئی گفت: تا پایان سال بیش از ۲۷ کیلومتر دیگر از جاده‌های ارتباطی شهرستان آسفالت، بهسازی و مرمت خواهد شد.

مجید کهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهمئی در مورد روکش آسفالت جاده‌های این شهرستان با اشاره به اینکه آسفالت محور اصلی شهر  لیکک -گچ بلند به ماغر که به دو بخش ممبی و سرآسیاب یوسفی و شهرستان لنده منتهی می شود گفت: یکی از مطالبات و خواسته‌های ضروری مسافران و گردشگران و اهالی طول این مسیر است.

وی گفت: مسیر و محور ارتباطی شهر  لیکک- گچ بلند به ماغر که در مسیر اصلی دو بخش ممبی و سرآسیاب یوسفی و شهرستان لنده قرار دارد در گذشته از کیفیت و استانداردهای لازم برخوردار نبود که با همکاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای برای رفع مشکلات موجود اقدام ضروری انجام شد.

کهزادی با بیان اینکه، آسفالت، بهسازی و مرمت این محور و مسیر اصلی به طول 5.5 کیلومتر با اعتبار ملی به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال طی دو مرحله ۳.۵ کیلومتر فاز اول و ۲ کیلومتر فاز دوم در حد فاصل شهرک شهید چیره نژاد تا سه راهی گچ بلند تکمیل و به پایان رسیده است افزود: ۲۵ کیلومتر از جاده‌ها و راه های مواصلاتی شهرستان بهمئی تاکنون آسفالت، بهسازی و مرمت شد که تا پایان سال بیش از ۲۷ کیلومتر دیگر از جاده‌های ارتباطی شهرستان آسفالت، بهسازی و مرمت خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه تاکنون طی یک سال گذشته عملیاتِ آسفالت، بهسازی و مرمت جاده ها در مناطق شهرک ولیعصر، پشت کوه ملاطهماسب، تنگ ماغر، روستا‌های مَن یَزور، لیکک به بهبهان و کفش کنان و آب الوان در این شهرستان انجام شد گفت: خدمات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان در زمینه خدمت به مردم قابل وصف است.

وی گفت : روکش این مسیر یکی از مطالبات چندین ساله و مهم کاربران جاده ای و رانندگان مسیر سرآسیاب و ممبی و حوزه رودتلخ بوده که به پایان رسیده است.

این مسئول از حمایت همه جانبه مسئولان استانی و نماینده شهرستان های چهارگانه قدردانی کرد و گفت: این مسیر که از چند سال پیش از کیفت خوبی برخودار نبود و نارضایتی هایی به دنبال داشت اکنون می‌توان از آن به عنوان یک خدمت خوب قلمداد کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1326885

مهمترین اخبار ایران و جهان: