نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 19:27

۹۰۰ میلیارد تومان‌ اعتبار به استان سمنان اختصاص یافت

سمنان- استاندار سمنان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای تحقق اعتبارات در استان گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان‌، مازاد بر اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری سمنان به میزبانی استانداری ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در استان به لحاظ اعتبارات و اشتغال، بیان کرد: بسیاری طرح‌های عمرانی از محل اعتبارات سفر سال ۱۴۰۰ رئیس جمهور به سمنان تکمیل شد.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار مازاد بر اعتبارات سفر به استان اختصاص یافته است، افزود: تمام مصوبات سفر رئیس جمهور به سمنان در دست اقدام و پیگیری است.

استاندار سمنان با بیان اینکه در دولت سیزدهم هیچ کارخانه‌ای در استان تعطیل نشده است، گفت: ۱۰۸ کارخانه راکد نیز با تلاش‌های صورت گرفته، به چرخه تولید و اشتغال بازگشته است.

هاشمی با اشاره به سقوط آمار بیکاری استان سمنان به ۵.۷ درصد، بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته نرخ بیکاری در این استان به پایین‌ترین در ۱۸ سال اخیر رسیده است.

وی از ایجاد قرارگاه اجرایی طرح ۲۰۲۰ محله در استان سمنان نیز خبر داد و گفت: اقدامات لازم در زمینه محرومیت زدایی و توانمند سازی محلات مورد هدف، اجرایی خواهد شد.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: طی ماه‌های آینده اقدامات این قرارگاه در محلات کم‌برخوردار باید برای مردم به طور ملموس قابل مشاهده باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296385

مهمترین اخبار ایران و جهان: