نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 18:56

اجرایی نشدن مصوبات ستاد رفع موانع تولید مصداق ترک فعل است

اهواز- مدیرکل صمت خوزستان گفت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید لازم‌الاجرا بوده و بی‌توجهی دستگاه در عملیاتی کردن مصوبات این ستاد مصداق ترک فعل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا فلاح ظهر امروز دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بیان کرد: چندین نشست در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با صاحبان واحدهای تولیدی خوزستان برای بررسی مشکلات آنها و پیگیری مسائل با دستگاه‌های مربوطه برگزار می‌شود تا این دستگاه‌ها برای حل چاش‌های صنایع پای کار بیایند.

مدیرکل صمت خوزستان افزود: یکی از تأکیدات دولت سیزدهم بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری رسیدگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی است.

فلاح اظهار کرد: ۸۰ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در سال گذشته عملیاتی شد و ۲۰ درصد دیگر در مرحله انجام است.

مدیرکل صمت خوزستان با تاکید بر رفع مشکلات واحدهای تولیدی به صورت کارشناسی گفت: مصوبات این ستاد زمانی قابل اجرا و تأثیر گذاراست که اقدامات کارشناسی برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی انجام شده باشد.

وی گفت: ستاد تسهیل در خوزستان باید با قدرت و توان بیشتری از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو این ستاد انجام شود تا شاهد حل مشکلات واحدهای بیشتری در استان باشیم.

فلاح با بیان اینکه اغلب واحدهای صنعتی در بخش نقدینگی با چالش روبه‌رو هستند، عنوان کرد: بانک‌ها به عنوان عضو این ستاد لازم است تا همراهی بیشتری برای حل مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان داشته باشند و نسبت به اجرای مصوبات این ستاد اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296341

مهمترین اخبار ایران و جهان: