نیوز سیتی!
19 تیر 1402 - 18:28

استاندار ایلام در 10 ارتباط مستقیم پیگیر مطالبات مردم شد

استاندار ایلام از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون با حضور در چهار برنامه تلفنی سامانه سامد 111 و همچنین 6 جلسه چهره به چهره پاسخگوی مطالبات و خواسته های مردم بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس در ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام در حاشیه حضور در برنامه سامانه تلفنی سامد در گفت و گو با خبرنگاران از پاسخگویی به ۸۰۰ مطالبه مردم استان در قالب ۱۰ برنامه «ارتباط چهره به چهره» و «سامانه سامد ۱۱۱» خبر داد.

وی که ظهر امروز دوشنبه نیز در سامانه تلفنی سامد پاسخگوی مستقیم و بدون واسطه مطالبات مردمی بود، افزود: تاکنون در چهار برنامه سامانه سامد ۱۰۰ خواسته مردمی و در ۶ برنامه ارتباط چهره به چهره نیز ۷۰۰ مطالبه مردم پیگیری شده است.

استاندار ایلام عمده مشکلات و درخواست‌های مردمی در دیدارهای حضوری یا سامانه سامد را در حوزه اشتغال، دارو و درمان، مسکن و نیاز به مساعدت مالی برشمرد.

بهرام نیا ادامه داد: بخشی از این خواسته ها در همان زمان ارتباط تلفنی پیگیری و انجام و بخشی از درخواست‌ها نیز به مسئولان مربوطه و متولیان امر ارجاع داده می شود و باتوجه به ثبت مشخصات افراد متقاضی، پیگیری خواسته های آنها تا زمان حصول نتیجه نهایی استمرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در برنامه امروز سامانه سامد ۲۵ درخواست مردمی ثبت، پیگیری و یا به مسئولان مربوطه ارجاع داده شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1347741

مهمترین اخبار ایران و جهان: