نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 21:48

الهویی: بدشانس بودیم

سرمربی گل گهر سیرجان با بیان اینکه بخشی از فوتبال شانس است، و تیم گل گهر در مقابل بازی با هوادار، پرسپولیس و آلومینیوم با بدشناسی مواجه شده، گفت: در بازی امروز در استفاده از موقعیت‌ها خیلی بدشانس بودیم، بخشی دقت بازیکن است، بخشی کیفیت و بخشی شانس است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید الهویی پس از شکست گل گهر مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم بابت شکست امروز از هواداران و مردم خوب سیرجان عذرخواهی می‌کنم و مسئولیت شکست را می‌پذیرم.

وی تصریح کرد: تمام تلاشمان را انجام دادیم و از نظر فنی در زمین کم نگذاشتیم.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان خاطرنشان کرد: همانطور که آمار بازی نشان داد مالکیت 60درصدی را در اختیار داشتیم،یک پنالتی از دست دادیم، فکر کنم دروازه بان حریف یکی از بهترین بازیکنان هفته شود.

الهویی بدشناسی را موجب باخت تیمش دانست و گفت: مثل چندبازی گذشته بدشانسی محض داشتیم، با وجود اتفاقاتی که مدل بازی حریف پیش می‌آورد و از هر زمانی برای کشتن وقت بازی استفاده می‌کردند، اما در نیمه اول خودمان را ثابت کردیم.

سرمربی گل گهر بیان کرد: با تمام احترامی که به بازی حریف قائلم، اما دیدیم در ضدحمله‌ای که داشتیم با وجود اینکه می‌دانستیم تمارض بازیکن حریف است اما بازیکن ما توپ را در موقعیت 4 به 2 بیرون زد، از کیفیت بازی تیم راضی هستم، اما بابت نتیجه عذرخواهی می‌کنم.

الهویی با بیان اینکه بخشی از فوتبال شانس است، و تیم گل گهر در مقابل بازی با هوادار، پرسپولیس و آلومینیوم با بدشناسی مواجه شده، گفت: در بازی امروز در استفاده از موقعیت‌ها خیلی بدشانس بودیم، بخشی دقت بازیکن است، بخشی کیفیت و بخشی شانس است.

وی تصریح کرد: اگر بازیکنی کیفیت و دقت لازم را نداشته چه سر پنالتی و چه موقعیت هایی که از دست دادیم مسئولیتش با من است، چون آن‌ها با برنامه من تمرین کردند، مسئولیست انتخاب در جریان بازی هم با من بوده ولی شانس هم در فوتبال نقش دارد که امیدوارم در بازی‌های باقی مانده شانس به ما رو کند.

وی در خصوص شعار تماشاگران سیرجانی علیه کادرفنی گل گهر  نیز گفت: به آن ها احترام می گذارم، تماشاگر از تیم برد و نتیجه می‌خواهد، بابت اتفاقی که افتاده معذرت خواهی می‌کنم، به نظر و حرفشان احترام می‌گذارم و هیچ نظر دیگری ندارم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192785

مهمترین اخبار ایران و جهان: