نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 16:41

۳۷هزار مترمربع بنای اداری مسکونی در شرق استان تهران احداث شده است

ورامین- فرمانده سابق فراجا شرق استان تهران گفت: طی دو سال گذشته ۳۷ هزار مترمربع بنا در حوزه‌های مختلف اداری، مسکونی در شرق استان تهران احداث شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی پیش از ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی جدید شرق استان تهران با گرامیداشت نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی ایران، به خصوص شهدای فراجا که در مسیر امنیت مردم جان خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند اظهار داشت: خداوند را شاکر هستم که چهار سال توفیق خدمت در این منطقه را داشتم.

فرمانده سابق فراجا شرق استان تهران با اشاره به اینکه مردم دیار ۱۵ خرداد از پلیس در موضوعات مختلف حمایت‌های لازم را دارند گفت: مردم دیار ۱۵ خرداد به کفن پوش معرف هستند، از حمایت مسؤولان در شرق استان تهران تقدیر می‌کنیم.

عزیزی افزود: در دو سال گذشته در شرق استان تهران ۳۷ هزار مترمربع بنا در حوزه‌های مختلف اداری، مسکونی در شرق استان تهران احداث شده است.

وی بیان داشت: در چهار سال گذشته از هیچ اقدامی در مسیر خدمت گذاری به مردم شرق استان تهران دریغ نکردیم، در مدت خدمت گذاری بارها و بارها مورد تقدیر مردم قرار گرفتیم، جدایی از مردم دیار ۱۵ خرداد و مردم شرق استان تهران سخت است ولی با حکم سردار رادان توفیق خدمت گذاری در جای دیگر به بنده محول شده است و امیدوارم رضایت مردم و شهروندان فراهم شود.

عزیزی گفت: همه ما برای خدمت گذاری به مردم در اینجا هستیم، خدمت گذاری مطلوب به مردم رضایت آنها و رضایت خداوند را در بر دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1214041

مهمترین اخبار ایران و جهان: