نیوز سیتی!
16 خرداد 1402 - 12:06

اجرای طرح ضربتی برخورد پلیس با سارقان مسلح گوشی همراه

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح ضربتی برخورد پلیس با سارقان مسلح گوشی همراه در استان خبر داد و گفت: در این طرح 48 ساعته 3 باند سارقان مسلح گوشی تلفن همراه در شهرستان های زاهدان، خاش، ایرانشهر متلاشی و 10 نفر دستگیر شدند.

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: به دنبال مطالبات مردمی مبنی بر ارتقاء احساس امنیت، طرح تشدید مبارزه با سرقت و با هدف مقابله با سرقت های مسلحانه به صورت شبانه روزی  و محله محور با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری شهروندان با پلیس به صورت ضربتی و مویرگی در سطح استان اجرا شد.

 این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در این طرح ضربتی پلیس استان ماموران انتظامی پس از ساعت ها تحت مراقبت قرار دادن متهمان در فرصتی مناسب موفق شدند اعضای 3 باند سارقان مسلح را طی عملیات های جداگانه در شهرستان های مذکور در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 وی با اشاره به دستگیری 10 سارق مسلح از اعضای این باندهای مسلحانه در طرح ضربتی پلیس تصریح کرد: از دستاوردهای این طرح کشف 50 فقره سرقت گوشی تلفن همراه ، کشف 5 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و کشف دو خودرو سرقتی و نیز 3 قبضه سلاح کلاش و مقادیری فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1265585

مهمترین اخبار ایران و جهان: