نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 19:29

حضور مردم در صحنه موتور محرک پیشرفت کشور و تولید قدرت است

خمین- نماینده مردم خمین در مجلس گفت: حضور مردم در صحنه موتور محرک پیشرفت کشور و تولید قدرت است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نظری عصر پنجشنبه در همایش شوراهای اسلامی شهرستان خمین در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام خمینی (ره) اظهار داشت: حضور مردم در صحنه تضمین کننده بقای نظام و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم خمین در مجلس افزود: ساختار نظام جمهوری نجات یافته از نظام استبداد و دیکتاتوری است و نگاه برنامه ریزان مسیر برای حرکت به سمت مشارکت مردم تعریف می‌شود.

وی بیان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تعیین نوع حکومت و قوانین از مردم نظرخواهی شد و امام خمینی (ره) همواره نقش مردم را در برنامه‌ریزی‌ها مورد توجه قرار دادند.

نظری افزود: تاکنون در ۳۸ نوبت به آرای عمومی مراجعه شده و تمام زیرساخت‌های کشور با مشارکت و همدلی مردم رخ داده است.

وی تاکید کرد: منطق جمهوری اسلامی که برآمده از منطق اهل بیت (ع) است توجه به نظرات مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بر انتخاب درست از سوی مردم تاکید دارند و مردم مسئول هستند که در تمام انتخابات‌ها با بصیرت شرکت کنند.

نظری افزود: مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت بزرگ است و شورای شهر و روستا در طرح‌هایی که مصوب می‌کنند باید نگاه به آینده داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شوراها، دهیاران، شهرداران و بخشداران در مقابل اعتبارات و امکاناتی که دارند مسئول و پاسخگو هستند، گفت: قطعاً گزارش دهی سبب امیدواری مردم نسبت به اقدامات مسئولان می‌شود و بستر پرداخت مالیات را فراهم می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1204985

مهمترین اخبار ایران و جهان: