نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 09:19

سرود سلام فرمانده در پنج شهرستان خراسان جنوبی اجرا می شود

بیرجند- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: سرود سلام فرمانده در شهرستان‌های بیرجند، قاین، زیرکوه، درمیان و عشق‌آباد طبس اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد قناعت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به استقبال مردمی در اجراهای گذشته این بار سرود سلام فرمانده در شهرهای بیرجند، قاین، زیرکوه، درمیان و عشق آباد طبس اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی و دبیر مؤسسه فرهنگی هنری ماه استان گفت: با توجه به اثرگذاری استثنایی این سرود بر جامعه درخواست‌های متعدد مردمی و خانواده‌ها باعث شد تا هماهنگی‌های لازم جهت برگزاری سرود سلام فرمانده در ۵ شهرستان صورت پذیرد.

قناعت افزود: سرود سلام فرمانده نشانه عهد و پیمان با امام عصر (عج) است و با بی‌تکلف بودن خود توانسته با افکار عمومی ارتباط برقرار کند و نه‌تنها کودکان و نوجوانان دهه نودی و دهه‌هشتادی، بلکه کل خانواده‌ها را جذب کرده است.

وی با اشاره به اینکه سرود مردمی سلام فرمانده به خاطر مفاهیم متعالی آن مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است، گفت: این سرود از دل برآمد و لاجرم بر دل نشست و به تنهایی ولایت مداری و نقش انقلاب اسلامی در زمینه سازی ظهور را پررنگ کرد.

دبیر مؤسسه فرهنگی هنری ماه خراسان جنوبی گفت: این سرود با حضور کودکان و نوجوانان به اتفاق خانواده‌هایشان، جمعه‌شب ۲۲ اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۹/۳۰ در حسینیه جماران بیرجند، روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۸ صبح در شهرستان درمیان، ساعت ۱۴ در محل مصلی شهرستان زیرکوه، و ساعت ۱۶ در محل بوذجمهر شهرستان قاین و روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۸ صبح در محل مهدیه شهر عشق‌آباد طبس اجرا خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1204285

مهمترین اخبار ایران و جهان: