نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 12:06

ظرفیت تمامی دستگاه ها برای استفاده از انرژی های تجدیدپذیر بکارگیری شود

فرماندار شهرستان البرز گفت: همه دستگاه‌ها در حوزه استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر و پایداری منابع موجود وظایف و ظرفیت‌های مشخصی دارند که باید هنر پیوند و هم‌افزایی این ظرفیت‌ها وجود داشته باشد تا بتوانیم نتایج مطلوب را دریافت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، مصطفی غفوری در اولین سمینار بررسی مشکلات قطعی برق در صنایع و راهکارهای رفع آن اظهار کرد: این سمینار ابتکاری جهت بررسی و پایش پیشنهادات و برنامه‌های حوزه برق در صنایع و با هدف مدیریت در حوزه تولید و با توجه بر محدودیت‌های احتمالی و رسیدن به یک فرآیند پایدار برگزار شده است. 

وی با بیان اینکه محتوای این سمینار و اقدامات انجام شده از جوانب گوناگون شایان تقدیر است، افزود: یکی از این جنبه‌ها مسئولیت اجتماعی در راستای جواب گویی به نسل‌های آینده است که مستلزم نگاه ویژه به حوزه انرژی‌های تجدید پذیر و پایداری منابع موجود است، لذا همه باید به صورت دغدغه‌مند در این مسیر حرکت کنیم.

فرماندار شهرستان البرز اضافه کرد: تجربیات موجود در سال گذشته و موضوعات مرتبط با محدودیت در مصرف گاز ثابت کرد که باید با ایجاد یک فرآیند پایدار و با هدف عدالت در توزیع منابع، به یک ساختار هدفمند برسیم تا بتوانیم بر مشکلات فائق بیاییم.

غفوری در خصوص ارتباط شهر صنعتی البرز با صنایع گفت: معتقدیم که شهر صنعتی البرز به عنوان اولین و بزرگترین شهر صنعتی در کشور نتوانسته در حوزه ارتباط با صنایع و از لحاظ مدیریتی به روز عمل کند و نیازهای تولیدکنندگان را برآورده کند و باید با ارائه راهکارهای جدید این وضعیت را بهبود ببخشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1254685

مهمترین اخبار ایران و جهان: