نیوز سیتی!
07 خرداد 1402 - 09:51

۱۱ هنرستان جدید در جوار صنایع هرمزگان احداث می شود

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: ۱۱ هنرستان جدید در جوار صنایع هرمزگان احداث می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی شنبه شب در جریان بازدید اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از پالایشگاه نفت بندرعباس، با اشاره به مشارکت صنایع در مسئولیت‌های اجتماعی افزود: شرکت پالایش نفت بندرعباس یکی از دستگاه‌های همراه در ساخت هنرستان‌های جوار صنعتی این استان بوده که حدود ۳.۵ میلیارد تومان در تجهیز یکی از هنرستان‌ها مشارکت کردند.

ویبا اشاره به اینکه ۱۱ هنرستان جدید در جوار صنایع هرمزگان احداث می‌شود بیان کرد: یکی دیگر از کارهای بزرگ شرکت پالایش نفت بندرعباس ساخت بیمارستان مجهز برای کودکان بود که تقریباً به اتمام رسیده و در حدود یک سال و نیم ساخته شده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با اشاره به تعبیر رهبر معظم انقلاب که بدترین استفاده از نفت، استفاده از آن به عنوان سوخت است، اظهار کرد: فرآوری و پالایش فرآورده‌های نفتی یکی از ضرورت‌های امروز کشور است که می‌تواند ایران را از خام فروشی نجات دهد.

رئیس و اعضای کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی امروز شنبه با همراهی استاندار هرمزگان، از قسمت‌های مختلف پالایشگاه نفت بازدید کرده و در جریان فرآیندهای تولید سوخت و فرآورده‌های نفتی این پالایشگاه قرار گرفتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1243341

مهمترین اخبار ایران و جهان: