نیوز سیتی!
20 اردیبهشت 1402 - 03:40

مردم کردستان باید در رسانه ملی بیشتر دیده شوند

سنندج - استاندار کردستان عنوان کرد که سرزمین پر افتخار کردستان خواستگاه هنرمندان و چهره‌های فاخر فرهنگی و تاریخی است که باید از رسانه ملی معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا سه شنبه شب در جلسه دیدار مدیران ارشد استان با رئیس سازمان صداوسیما در سنندج اظهار کرد: ظرفیت‌های بسیار مطلوبی در کردستان وجود دارند که به دلایل مختلف و آنگونه که شایسته است در سطح کشور معرفی نشده‌اند.

وی افزود: اگر مردم مفاخر و توانمندی‌های خود را در رسانه ملی مشاهده کنند این امر حتماً به ایجاد همبستگی و تقویت وحدت و انسجام ملی یاری خواهد رساند.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: کُردها اصیل‌ترین قوم ایرانی‌اند که در صحنه‌ها و برهه‌های مختلف وفاداری خود را اثبات کرده‌اند و امروز هر کُردی در هر جای جهان وجود دارد خود را ایرانی می‌داند.

زارعی کوشا افزود: من به عنوان خادم مردم آمادگی دارم برای پیشبرد اهداف راهبردی صداوسیما در استان هرگونه مساعدت و همکاری را داشته باشم.

در این جلسه مهمترین مطالبات وخواسته‌ها در جهت تقویت و توسعه رسانه ملی توسط مدیران و تعدادی از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1201485

مهمترین اخبار ایران و جهان: