نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 22:19

لیگ برتر هندبال| تعارف گیتی‌پسند به سپاهان‌نوین برای حضور در پلی‌آف

هفته بیستم لیگ برتر هندبال با ۲ برد و ۲ شکست برای نمایندگان اصفهان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری‌ فارس از اصفهان، هفته بیستم لیگ برتر هندبال آقایان کشور با برگزاری مسابقاتی در شهر‌های مختلف ایران پیگیری شد و نمایندگان اصفهان که در اتفاقی جالب همه در اصفهان رقابت داشتند ۲ برد و ۲ شکست را به ثبت رساندند.

گیتی‌پسند در سالن شهید سجادی در دیداری حساس میزبان مس کرمان بود که در نهایت با نتیجه ۳۰ بر ۲۵ مغلوب شد و تا حدود زیادی شانس حضور در مرحله پلی‌آف را از دست داد.

سپاهان‌نوین که در سالن شهید میثمی میزبان زغال سنگ طبس بود با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ از سد مهمان طبسی گذشت تا به رده چهارم جدول صعود کند.

در آخرین دیدار شهرآورد نصف‌جهان میان تیم‌های پرواز هوانیروز و سپاهان برگزار شد، این دیدار که در نیمه نخست با برتری پرواز به پایان رسیده بود، در پایان با برد ۲۸ بر ۲۱ سپاهان به پایان رسید.

با این نتایج که در بازی‌های امروز به دست آمد سپاهان ۳۵ امتیازی شد و همچنان صدر جدول را با یک بازی بیشتر از شاملی در اختیار دارد، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با ۳۳ امتیاز و یک بازی کمتر از سپاهان در رده دوم لیگ قرار گرفت.

صنعت مس با پیروزی امروز مقابل گیتی‌پسند جایگاه سومی خود را با ۲۷ امتیاز تثبیت کرد، سپاهان نوین با پیروزی امروز ۲۴ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد و گیتی‌پسند با ۲۳ امتیاز به رده پنجم لیگ رفت.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1201285

مهمترین اخبار ایران و جهان: