نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 12:52

اقتدار نیروهای مسلح ایران قدرت طلبی دشمن را خنثی می‌کند

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینک امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده اند، گفت: اقتدار نیروهای مسلح ایران قدرت طلبی دشمن را خنثی می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی صبح چهارشنبه در مراسم صبحگاه نیروهای نظامی و انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه فتح خرمشهر اظهار کرد: خداوند را شاکریم که به برکت خون شهدا و ایثار، ایثارگران عزیز ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس موفق به پیروزی شد و شهدا خون خود را نثار مقاومت و ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور ایران در عرصه‌های مختلف با اقتدار ایستاده و در همه عرصه‌های مقتدرانه به جلو حرکت می‌کند، تصریح کرد: همه این ها به برکت خون شهدایی بوده که مقاومت کردند و به همه ما درس مقاومت و ایستادگی آموختند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی یادآور شد: فرزندان شما در نیروهای مسلح همچنان که در فتح خرمشهر ایستادگی کرده و آن را فتح کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی در دست دشمن بماند امروز هم همه جانبه تا پایان جان این آمادگی را دارند تا به فرمان فرماندهی کل قوا و در هر عرصه‌ای که ایشان صلاح دیدند به دفاع از ارزش‌ها و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی جان فشانی کنند.

مهدوی ادامه داد: در این راه از هیچ گونه تلاشی حتی جان خود دریغ نخواهند داشت و آمادگی دفاع و پاسخگویی در تمام عرصه‌ها در حد اعلا را دارند.

وی بیان کرد: امیداست تا خداوند این توفیق را به ما بدهد تا پرچم این انقلاب را به رهبری مقام معظم رهبری به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) تحویل دهیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهدا به ما این درس را دادند که تنها راه مقابله با استکبار مقاومت و آمادگی است، یادآور شد: نخواهیم گذاشت پرچم عزت و سربلندی این کشور به زمین بماند.

مهدوی با بیان اینکه نسل‌های بعد از شهدا مقتدر تر از گذشته در تمامی عرصه‌ها حضور پیدا کردند و امروز با افتخار اعلام می‌کنیم با پیشرفت‌هایی که در تمامی عرصه‌ها به ویژه حوزه دفاعی توسط همه نیروهای مسلح به وجود آمده مسیر شهدا را با اقتدار ادامه خواهیم داد و در برابر دشمن کوتاه نخواهیم آمد، بیان کرد: با تمام وجود مسیر شهدا را ادامه داده و از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و نخواهیم گذاشت همچنان که شهدا نگذاشتند یک وجب از خاک میهن عزیزمان در دست دشمن بماند و یا کمترین تعرضی به این خطه انجام گیرد.

وی خطاب به مردم ایران گفت: فرزندان شما در نیروهای مسلح اعم از ارتش قهرمان، سپاه و بسیج دلاور و غیور مردان فراجا این آمادگی را دارند همچنان که با جان خود این روزها در عرصه‌های مختلف ثابت کردند که هر گز به دشمن و ایادی آنها اجازه نخواهند داد که بخواهند با قدرت طلبی و توطئه‌های مختلف خدشه‌ای به ایران وارد کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به یک قدرت بازدارنده تبدیل شده و آمادگی دارد علاوه بر دفاع از جمهوری اسلامی در هر کجا که رهبر فرزانه و حکیم و دانایی انقلاب بداند ایفا نقش و مأموریت برای دفاع از اسلام و مسلمین بنماید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235185

مهمترین اخبار ایران و جهان: