نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 15:40

مسئولان در راه خدمت به مردم از شعارزدگی پرهیز کنند

ساری- عضو مجلس خبرگان رهبری از مسئولان خواست تا در راه خدمت به مردم از شعارزدگی پرهیز و برای گره گشایی از مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید رحیم توکل بعدازظهر چهارشنبه در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر ذکر یاد شهدا از خود شهادت کمتر ندانست و گفت: راه شهدا را باید جامه عمل پوشاند، خیلی افراد هستند مرد میدان شعار هستند و در میدان عمل چیزی از آنها دیده نمی‌شود.

آیت اله توکل افزود: مسئولان و مدیران باید در عمل ثابت کنند مرد میدان هستند و اهل شعار و تملق و عوام فریبی نیستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش حضرت امام علی (ع) مبنی بر اینکه با ظالمان بجنگید حتی اگر مسلمان باشد و یاور مظلوم باشید، افزود: پس باید خدمت ما شامل همه مردم باشد و در احقاق حق مردم به چیزی جز حق توجه نکنیم.

آیت اله توکل ادامه داد: مدیران و مسئولان باید از شعارزدگی پرهیز کنند و کار مردم را همان لحظه انجام دهند و مردم را سرگردان بروکراسی اداری نکنند.

وی تاکید کرد: خلق الله را نباید معطل فرآیندهای پر پیچ و خم اداری کنید بلکه باید مسئولانه کار کنید و مرد میدان عمل باشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مسئولان باید گره از کار مردم باز کنند و کار خلق الله را رسیدگی کنند تا به نتیجه مطلوب برسد.

حجت الاسلام محمدعلی رضاپور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی مازندران در مراسم گرامیداشت سالروز سوم خرداد در سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ولایت اکسیری بود که مس ملت را به طلا تبدیل کرد و ۳۴ روز مقاومت کوچه به کوچه مردم در خرمشهر سبب شد صدام زمین‌گیر و در نهایت خرمشهر آزاد شود.

وی تفاوت ملت ما با سایر ملت‌ها را در اطاعت پذیری از ولایت فقیه دانست و گفت: مردم ایران روح بلند ایرانی دارند و در دل خود اخلاق، معنویت و عبودیت دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1235741

مهمترین اخبار ایران و جهان: