نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 16:26

سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان معرفی شد

زنجان–مجتبی نادعلی روز شنبه با حضور دستار وزیر امور خارجه به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دستیار وزیر امور خارجه در این جلسه معارفه، گفت: در راستای عملیاتی کردن دستورهای رییس جمهور و تاکیدات وزیر امور خارجه، توسعه فعالیت های دفاتر این وزارتخانه در دستور کار است.

عبدالله سهرابی به پیگیری های استاندار زنجان برای راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در این استان اشاره کرد و افزود: بر اساس مطالعات و مشورتی که انجام شد مجتبی نادعلی یکی از دیپلمات های بسیار با تجربه کشور به عنوان سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان معرفی شد.

وی با بیان اینکه دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان زنجان مهیا و آماده همکاری با همه بخش ها و مدیران و فعالان بخش خصوصی جهت توسعه تجارت در استان است، افزود: امیدواریم با به کارگیری ظرفیت های استان زنجان گام های موثری در راستای توسعه مناسبات تجاری و اقتصادی برداشته شود و استان زنجان در بالاترین از سطح از رشد و شکوفایی قرار گیرد.

نادعلی، سرپرست دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در زنجان نیز در این جلسه، گفت: فعالیت این دفتر در راستای توسعه همکاری های خارجی استان در زمینه های صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی، گردشگری و نیز رسیدگی به امور اتباع زنجانی در خارج از کشور است.

نادعلی پیش از این معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور نروژ بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1209041

مهمترین اخبار ایران و جهان: