نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 11:44

تلاش دشمن با ترفندهای خاص برای دوری جوانان از اعتقاداتشان

گرمی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی گفت: دولت‌های غربی و بدخواهان نظام به صورت مستقیم مردم و با برنامه‌های از پیش تعیین شده جوانان را از مبانی اعتقادی دور می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمید بهاری شامگاه چهارشنبه در آئین سوگواری دهه اول محرم در مدرسه علمیه ولی عصر (عج) گرمی با اشاره به ثابت قدمی یاران امام حسین (ع) در مسیر ولایت اظهار کرد: وجود مقدس حضرت ابالفضل‌العباس (ع) نمونه بارز ولایت‌مداری است که در سخت‌ترین شرایط با وجود امان‌نامه دشمن امام زمانش را رها نکرد و دست رد به سینه دشمن زند.

وی خاطرنشان کرد: ولایت‌مداری سبب برقراری نظم و اتحاد در جامعه می‌شود که ایجاد رابطه بین مردم و ولی امر مسلمین یکی از آثار آن است و در سایه این ارتباط، اقتدار در جامعه معنی پیدا می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی بیان کرد: انسان با مطالعه در مورد تاریخ اسلام به این نتیجه مهم می‌رسد که بزرگترین ضربه‌ای که جامعه اسلامی به خود دیده است به خاطر از دست‌دادن جایگاه واقعی ولایت بود.

حجت الاسلام بهاری تصریح کرد: پیامدهای زیانبار تنها گذاشتن ولایت از همان لحظه رحلت رسول اکرم (ص) آغاز شده و تا به امروز گریبان‌گیر جامعه اسلامی می‌باشد همانطور که با انکار ولایت حضرت علی (ع) اولین بذرهای جدایی و نفاق در جامعه متحد اسلامی پاشیده شد و تبدیل جامعه اسلامی به دو گروه مخالف شیعه و سنی، نخستین میوه تلخ ولایت ناپذیری عده‌ای بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمی افزود: واقعه کربلا یک برنامه زندگی برای تمام اقشار و اعصار است به شرطی که از آن سوءاستفاده نشود چرا که واقعه کربلا جنگ بین حق و باطل بود و نور همیشه بر ظلمت غلبه دارد.

حجت الاسلام بهاری با بیان اینکه دشمن با برنامه‌ریزی‌های مختلف سعی در ضربه‌زدن به اسلام دارد، گفت: بدخواهان دین مردم را به‌صورت آشکار از اعتقادشان نهی نمی‌کنند بلکه با ترفندها و برنامه‌های خاص از جمله ارائه مدل‌های مختلف لباس و پوشش، آنها را از اعتقاداتشان دور می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1408363

مهمترین اخبار ایران و جهان: