نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 20:02

ماندگاری هوای خنک تا فردا در اردبیل

براساس نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا به دلیل تداوم وزش باد خزری (گاهی با سرعت تند) هوای بسیار خنک در سطح استان ماندگار خواهد بود.

 براساس نقشه‌های هواشناسی همچنان تا قبل از ظهر فردا (سه شنبه ۲۷ تیر) شرایط جوی ناپایدار بوده و در بیشتر مناطق استان به ویژه در نیمه شمالی و نواحی منتهی به استان گیلان بارش باران غالباً توام با مه و گاهی به‌صورت رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود. لذا رعایت موارد توصیه شده در هشدارهای هواشناسی تاکید می‌شود.

از حوالی ظهر فردا با خروج سامانه بارشی از استان از میزان ابرناکی کاسته شده و تا آخر هفته جاری جوی پایدار انتظار می‌رود. همچنین طی امروز و فردا به دلیل تداوم وزش باد خزری (گاهی با سرعت تند) هوای بسیار خنک در سطح استان ماندگار خواهد بود.

افزایش تدریجی دمای هوا از روز پنجشنبه

روز چهارشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری و هوای نسبتاً خنک گاهی توام با وزش باد در بیشتر مناطق استان پیش بینی می‌شود اما از روز پنجشنبه دمای هوا نیز به‌تدریج افزایش می‌یابد.

طی دیشب تا صبح امروز در مناطق شمالی به ویژه شهرستان‌های اصلاندوز (۱۹ میلی‌متر)، پارس آباد (ایستگاه باران‌سنجی ساوالان ۳۴ میلی‌متر) و بیله سوار (ایستگاه باران‌سنجی جعفرآباد با ۴۸ میلی‌متر)، نوار شرقی و دامنه کوهستان سبلان به ویژه شهرستان مشگین شهر بارش قابل توجهی رخ داده؛ به‌طوریکه در بخش‌هایی از مناطق شمالی استان گاهی با رگبار و رعدوبرق شدید و جاری شدن رواناب همراه بوده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1367019

مهمترین اخبار ایران و جهان: