نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 22:11

سفر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به ترکیه با کدام هدف؟

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با سفر به ترکیه دیدار تدارکاتی تیم فوتبال نساجی را از نزدیک تماشا کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران با سفر به کشور ترکیه در اردوی تیم فوتبال نساجی مازندران حضور یافت تا بازی این تیم مقابل الخلیج عربستان را در استانبول از نزدیک تماشا کند.

سرمربی تیم ملی ایران در حالی به کشور ترکیه سفر کرده که قصد نظارت بر اردوی تیم فوتبال امید را دارد. این در حالی است که شاگردان رضا عنایتی جمعه هفته گذشته وارد ترکیه شده و اردوی خود را آغاز کردند. این تیم تاکنون دو بازی تدارکاتی نیز برگزار کرده است که امیر قلعه نویی هیچ یک از این بازی‌ها را از نزدیک مشاهده نکرد.

تأخیر قلعه نویی برای حضور در اردوی تیم امید یکی از نکاتی است که می‌توانست از سوی سرمربی بزرگسالان برای ارزیابی شرایط تیم امید و افزایش انگیزه‌های بازیکنان زیر ۲۳ سال ایران مورد توجه ویژه‌تری قرار بگیرد.

قلعه نویی همچنین در حالی به اردوی نساجی مازندران رفته است که رابطه دوستانه او با حدادیان مالک این باشگاه همواره مطرح بوده است. شاید همین رابطه دوستانه باعث شده تا قلعه نویی سری به بازی‌های تدارکاتی تیم‌هایی نظیر استقلال، پرسپولیس و سپاهان نزند و راهی ترکیه شود تا در آنجا بازی یکی دیگر از تیم‌های حاضر در لیگ برتر فصل آینده را تماشا کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1373963

مهمترین اخبار ایران و جهان: