نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 14:58

خطیب جمعه اهواز: مسؤولین ترسو باید نهی از منکر شوند

خطیب جمعه اهواز گفت: مسؤولی که ترک فعل می‌کند و از انجام وظیفه می‌ترسد باید نهی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام احمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با تاکید بر لزوم نهی از منکر مسؤولین اظهار کرد: ما باید اول از همه مسئولین را نهی از منکر کنیم. مسؤولی که ترک فعل می‌کند و از انجام وظیفه می‌ترسد و اهل احتیاط بی جا است باید نهی شود.

وی با اشاره به قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردبیر قدیمی‌ترین نشریه اسراییلی در مصاحبه با بی‌بی‌سی فارسی، گفته که بزرگترین خطر برای آمریکا، سپاه پاسداران است و امروز اعضای امنیتی کابینه انگلیس به صراحت می‌گویند شب‌ها از قدرت رو به افزایش ایران خوابمان نمی‌برد.

حجت‌الاسلام احمدرضا حاجتی در عین حال با بیان اینکه بزرگترین موهبت الهی برای بندگان تقوا است، گفت: اگر بنده‌ای خداترس است این بزرگترین موهبت الهی و بهترین سپر دفاعی و رمز رشد فکری و علمی جامعه تقوا است.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: ۴۴ سال سابقه انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی تقوا است. کسی که با تقوا باشد در هر مشکلی راه خروج پیدا می‌کند. از هر گرفتاری و دسیسه و توطئه‌ای خارج می شود و ملت ایران در این عصر، تجلی کننده ملت با تقوا است.

وی افزود: امام (ره) تکلیف ما را مشخص کرد. پرچم شیعه در حال اهتزاز است و قطار انقلاب در حال حرکت است و محدود به مرزهای ایران نیست.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه ما تا ظهور منجی در سنگر انقلاب خواهیم ایستاد، گفت: دشمنان ما بدانند این ملت تا تحقق وعده الهی در صحنه هست و خواهد ماند. ملت ما اهل دفاع از حق، امر به معروف است و تا روز نابودی آمریکا و انگلیس و بنی امیه‌های زمانه را نبیند از پای نخواهد نشست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437019

مهمترین اخبار ایران و جهان: