نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 10:08

مجوز اداره کل ورزش و جوانان؛ تنها مانع واگذاری ون پارس/ مدیرعامل باشگاه: خریداری در اصفهان پیدا نکردیم

کارهای واگذاری باشگاه ون پارس اصفهان انجام شده و صدور مجوز عالی‌ترین نهاد ورزشی استان، این انتقال را عملیاتی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ون پارس اصفهان در پایان فصل 01-1400 لیگ دسته دوم فوتبال توانست به لیگ یک صعود کند و در فصل گذشته جایگاه هشتم جدول لیگ دسته اول را کسب کرد. تیمی که در جام حذفی هم نفس پرسپولیس را گرفت و قهرمان دوگانه فوتبال ایران در ضربات پنالتی بر ون پارس غلبه کرد.

پس از پایان فصل فوتبالی، مدیران باشگاه ون پارس تصمیم به واگذاری سهمیه تیم فوتبال این باشگاه گرفتند و با مسئولان باشگاه آریو اسلامشهر به توافق نهایی رسیدند. با این حال به نظر می‌رسد صادر نشدن مجوز خروج از استان اصفهان، تنها مانع واگذاری این امتیاز به شمار می‌رود.

احمد تحسیری مدیرعامل باشگاه ون پارس در گفت‌وگو با تسنیم‌، درباره این موضوع اظهار داشت: مسئولان استان اصفهان دوست دارند تیم در استان بمانند، اما دو ماه است که یک مشتری برای خرید تیم پیدا نشده است. روز دوشنبه نشستی برای خروج تیم ون پارس از اصفهان برگزار شد و یک نفر مدعی خرید امتیاز بود که بدقولی کرد. او می‌گفت امروز مبلغ موردنظر را پرداخت می‌کند، اما امروز وعده داد یک چک 48 ساعته می‌دهد.

لیگ دسته اول فوتبال ,

وی با بیان اینکه می‌دانست این مشتری در عمل خریدار باشگاه ون پارس نخواهد بود، تصریح کرد: می‌خواستم مسئولان هیئت فوتبال اصفهان نیز این مسئله را بدانند. تیم را به باشگاه آریو اسلامشهر واگذار کرده‌‌ایم و اگر مجوز بدهند، کارهای نهایی انجام می‌شود. ون پارس باشگاهی خصوصی است و ما مسئولیت اجتماعی نداشتیم. شاید مسئولان ورزش استان خیلی حرفه‌ای نیستند و نمی‌دانند چه رفتاری انجام بدهند. در هیچ شهری، سرمایه‌گذار را از شهر نمی‌رانند.

مدیرعامل باشگاه ون پارس اصفهان در پاسخ به این پرسش که اگر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با این انتقال مخالفت کنند، واگذاری امتیاز منتفی خواهد شد یا خیر، به تسنیم گفت: فروش امتیاز لغو نمی‌شود و تیم آریو اسلامشهر در مسابقات شرکت می‌کند. مدیران استان هنوز به‌صورت قطعی نگفته‌اند مانع انتقال امتیاز می‌شوند؛ بلکه اعلام کردند تیم را به یک مشتری استان اصفهان واگذار کنیم که کسی پیدا نشد.

تیم آریو اسلامشهر در لیگ دسته دوم فوتبال قرار دارد و فصل گذشته به جایگاه هشتم جدول گروه ب رقابت‌ها دست یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1400619

مهمترین اخبار ایران و جهان: