نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 19:00

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان مزیت نمایشگاه جامع مدیریت شهری است

اصفهان- معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و نگاه معطوف به آینده مزیت دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بقایی عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری (خدمات، حمل و نقل عمومی، مبلمان و تجهیزات پارکی، آتش‌نشانی و هوشمندسازی شهری) اظهار داشت: مزیت این دوره از نمایشگاه حضور شرکت‌های دانش‌های بنیان و نگاه معطوف به آینده، ایده‌های جدید حرکتی است که در آینده مدیریت شهری اثرگذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: امسال تصمیم داشتیم که این نمایشگاه با همکاری شهرک علمی - تحقیقاتی برگزار شود اما در محدودیت زمان قرار گرفتیم و اکنون این نمایشگاه با حضور شرکت‌های دانش بنیانی برگزار شده که در حال همکاری با شهرداری هستند.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان افزود: امید است حضور و همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان طی یکی دو سال آینده با شیب تندتری ادامه یابد و نگاه معطوف به آینده را در نمایشگاه‌های خدمات شهری شاهد باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ سازمان شهرداری در نمایشگاه حضور دارند، خاطرنشان کرد: امسال در حاشیه برگزاری این نمایشگاه دوره‌های تخصصی بسیار خوبی برنامه ریزی کردند و تقریباً هر سازمان شهرداری یک دوره علمی خواهد داشت.

در ادامه این آئین سید امیر سامع رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان اظهار داشت: امروز اداره شهرها در زمینه مسئله و راهکار نیاز به اندیشه‌های جدید دارند.

وی ادامه داد: امروز مدیریت شهری باید خود راهکار و پاسخ‌های جدید مطالبه و زمینه‌ای فراهم کند که افراد فعال راهکارهای خوب و سریع و مناسبی برای مدیریت شهری خدمات شهری ارائه کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مجموعه تفکرها، تخصص، فناوری، صنعت و بهره برداران در یک نمایشگاه کنار هم‌جمع شدند و امید است با تعامل و هم فکری ارمغان‌های خوبی برای شهر و کشور همراه داشته باشند.

همچنین احمدرضا طحانیان زاده مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان با اشاره به اینکه امسال بیش از ۹۰ شرکت فعال در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری حضور دارند، اظهار داشت: حضور شرکت‌ها در این نمایشگاه نسبت به یازدهمین دوره آن، هفت درصد افزایش یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422219

مهمترین اخبار ایران و جهان: