نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 10:08

برپایی پاویون دانش‌بنیان‌های ایرانی در نمایشگاه پلاست اوراسیا

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در سی و دومین نمایشگاه پلاست اوراسیا (Plast Eurasia ۲۰۲۳) از تاریخ ۱ تا ۴ آذر ۱۴۰۲ با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در استانبول (ترکیه) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، در این پاویون که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری برپا می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران می‌توانند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۲۲۸۵۵۸۶۲ و ۰۹۰۵۴۲۵۲۸۶۳ تماس بگیرند.

مهلت ثبت درخواست برای حضور در سی و دومین نمایشگاه پلاست اوراسیا، روز یکشنبه ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ خواهد بود. ظرفیت پاویون محدود بوده و ۱۵ شرکت دانش‌بنیان امکان حضور در پاویون را دارند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1417463

مهمترین اخبار ایران و جهان: