نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 14:05

بیماران دارای ضعف‌های جسمی و مالی بیشتر مورد توجه قرار گیرند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به بیماران نیست‌، گفت: همه مردم محتاج به خدمت هستند، به‌ویژه بیماران که دارای ضعف‌های جسمی و گاها ضعف‌های مالی و مادی نیز هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی بعدازظهر امروز در دیدار با حسین رنجبران معاون برنامه‌ریزی مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت با تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: بیمه سلامت طی سال‌های اخیر منشا برکات بسیاری بوده است.

وی با اشاره به تحت پوشش قرار دادن ۱۲ میلیون نفر توسط بیمه سلامت در کشور، افزود: جهاد تبیین همان حدیث خدمت و نعمت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه نظام انقلاب اسلامی خدمات زیادی ارائه داده است، اضافه کرد: در حال حاضر تمام روستاهای مازندران بالای ۲۰ خانوار از امکانات شهری ازجمله برق، گاز، آب، جاده و سایر برخوردار بوده که اینها خدمات برجسته نظام است.

محمدی لائینی با هشدار اینکه دشمنان در مقابل خدمات نه تنها چیزی نمی‌گویند بلکه سعی می‌کنند ضعف‌ها را چند برابر نشان داده و سیاه‌نمایی کنند، تصریح کرد: موضوع مهم اینکه شیوه اطلاع‌رسانی ما از خدمات نیز برجسته نیست‌.

وی یادآور شد: همانگونه که خدمت مهم بوده، احساس خدمت مهم‌تر است و باید احساس خدمت را زنده کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه در کنار کم‌کاری، ضعف‌ها و خیانت‌هایی که صورت گرفته باید خدمات انقلابی را بازخوانی کنیم، خاطرنشان کرد: هر چه انجام دهیم در مقابل شایستگی‌های این ملت و نعمت بزرگ جمهوری اسلامی هیچ است.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به بیماران نیست‌، گفت: همه مردم محتاج به خدمت هستند، به‌ویژه بیماران که دارای ضعف‌های جسمی و گاها ضعف‌های مالی و مادی نیز هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1418163

مهمترین اخبار ایران و جهان: