نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 15:05

تحویل بیش از دو هزار واحد طرح نهضت ملی در هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: بیش از ۲ هزار واحد مسکونی را به صورت کامل یا نیمه ساز در هفته دولت به متقاضیان تحویل خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدجواد ابوالحسینی ظهر امروز در بازدید از طرح‌های نهضت ملی مسکن اردکان و میبد اظهار: بیش از ۲ هزار واحد در استان را در هفته دولت به صورت کامل یا نیمه ساز به متقاضیان تحویل خواهیم داد که ترکیب و تحلیل این آمار را در ایام نزدیک به هفته دولت به مردم گزارش خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیشرفت خوب این طرح در اردکان افزود: در این فاز ۲۵۶ واحد برای تحویل در هفته دولت در دستور کار قرار گرفته که به مرحله قابل تحویل رسیده و در حال حاضر برخی خرده‌کاری‌های آن از جمله بحث فاضلاب در حال انجام است.

معاون استاندار با بیان اینکه خانه‌های این فاز به صورت نیمه‌ساز تحویل مردم می‌شود، تصریح کرد: همجوار این سایت، فاز دیگری در حال آماده سازی است که برای ۲ هزار و ۴۰۰ واحد خاکبرداری در حال انجام بوده و پس از تکمیل زیرسازی، عملیات ساخت توسط متقاضیان و اخذ مجوز‌های مربوط به شهرداری و سایر دستگاه‌ها انجام می‌شود.

وی از در نظر گرفتن یک صنعت‌شهر در اردکان خبر داد و گفت: مجوز‌های مربوط به این صنعت‌شهر گرفته شده و به زودی در پهنه مورد نظر عملیات مربوط به آماده‌سازی و ساخت آغاز می‌شود.

ابوالحسینی همچنین در بازدید از طرح‌های مسکن در میبد افزود: در این شهرستان ۱۵۰ واحد را در هفته دولت، تکمیل و به صورت نیمه ساز که شامل مراحل فنداسیون، اسکلت، سقف و قسمتی از آماده سازی است تحویل مردم خواهیم داد تا مردم بتوانند بقیه مراحل را انجام دهند.

وی با اشاره به ۲ هزار و ۴۲۰ متقاضی حائز شرایط در میبد ادامه داد: در این شهرستان نیز صنعت‌شهر در نظر گرفته شده که عملیات اجرایی آن پس از تکمیل فاز دوم انجام خواهد شد تا نیاز مسکن اولی‌های میبد را تامین کند.

پایان پیام/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1440119

مهمترین اخبار ایران و جهان: