نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 08:21

اقدامات آفندی اولویت مهم پلیس در انجام ماموریت‌ها است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی خوب پلیس پاسخ سخت و پشیمان کننده ای به عاملان شهادت ماموران پلیس راه خاش زاهدان خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "احمد رضا رادان" در جلسه کمیسیون عملیات در ستاد انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت فرماندهان و مجموعه انتظامی و مرزبانی بیان داشت: با عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهادت ماموران پلیس راه این استان بر عزم راسخ  پلیس در تامین امنیت مردم تاکید و پلیس را خادمان حسینی در برقراری نظم و امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) دانست.

وی افزود: اقدامات آفندی اولویت مهم پلیس در انجام ماموریت ها است و ایمن سازی خودروها و تغییر تاکتیک باید هوشمندانه و دقیق در دستور کار قرار گیرد و استفاده از تجهیزات بروز پلیسی در برقراری امنیت مردم و مرزها یک ضرورت است. 

سردار رادان به هم افزایی و هم گرایی نیروهای انتظامی و مرزبانی و نهاد های امنیتی در ماموریت ها تاکید کرد و افزود: از ظرفیت سران طوایف و ریش سفیدان و علما در مشارکت و تولید امنیت پایدار باید بهره برد.

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: با اقدام سریع و ضربتی پلیس درس پشیمان کننده ای به تروریست های کور دل خواهیم داد و قطعا استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود.

پپایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1404463

مهمترین اخبار ایران و جهان: