نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 20:58

مدیران زنجانی امروز در بازدید از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم چه گفتند؟

به‌مناسبت روز خبرنگار جمعی از مسئولان استانی از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید و با خبرنگاران این رسانه گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، به‌مناسبت دومین روز از هفته خبرنگار جمعی از مسئولان استانی از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم بازدید و با خبرنگاران این رسانه گفت‌وگو کردند. لازم به ذکر است در روز نخست، استاندار و معاون سیاسی استانداری زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد، مدیرکل دیوان محاسبات، مدیرعامل شرکت آبفای زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس اتاق اصناف، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان و مسئول قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه استان مهمان خبرگزاری تسنیم بودند.

امروز هم رئیس اتاق بازرگانی زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای و مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان مهمان خبرگزاری تسنیم بودند.

صمد یوسفی‌اصل رئیس اتاق بازرگانی زنجان در بازدید از خبرگزاری تسنیم ضمن تقدیر از خبرنگاران این رسانه اظهار داشت: تسنیم همواره در راستای فرامین مقام معظم رهبری قدم برداشته و همواره حامی فعالان اقتصادی بوده است.

وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی زنجان و فعالان اقتصادی زنجان تمام تلاششان این است که فرامین رهبری در راستای شعار سال تحقق یابد، گفت: واقعیت این است که رشد تولید و اشتغالزایی فقط در حمایت از سرمایه‌گذار و ایجاد واحد تولیدی امکان‌پذیر است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گریزی به حضور سفر سفرای جمهوری اسلامی ایران و رایزنان اقتصادی در هفته‌های اخیر به زنجان زد و گفت: حضور سفرای کشورمان در کشورهای مختلف و همینطور رایزنان اقتصادی سبب می‌شود ظرفیت‌‌های استان شناخته می‌شود. زنجان ظرفیت‌های اقتصادی زیادی دارد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه تلاش فعالان اقتصادی در مقابل تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان یک ایثار است، گفت: در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم و اجازه نخواهیم داد که این تحریم‌ها بر روی اقتصاد کشورمان تأثیرگذار باشد.

روز خبرنگار , تسنیم , رئیس اتاق بازرگانی زنجان

حجت‌الاسلام مختار کرمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در بازدید از خبرگزاری تسنیم ضمن تقدیر از خبرنگاران این رسانه اظهار داشت: تسنیم جزو رسانه‌هایی است که بنده برای دریافت آخرین اخبار به آن مراجعه می‌کنم؛ اخبار تسنیم دقیق، موثق و تازه است و همواره اخبار این خبرگزاری قابل استناد است. بنابراین بنده از خبرنگاران و زحمتکشان این رسانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

این مسئول گریزی به برگزاری مسابقات قرآنی در شهرستان خدابنده زد و افزود: روز پنجشنبه و جمعه 19 و 20 مرداد مرحله استانی مسابقات قرآنی در شهرستان خدابنده و در آستان مقدس قیدار نبی(ع) شهر قیدار برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم مسابقات قرآنی در سطح استان با کیفیت برگزار شود، گفت: هر ساله این مسابقات قرآنی در سطح استان برگزار می‌شود و منتخبان این مسابقات به رقابت‌های کشوری اعزام می‌شوند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه درآمد موقافات قرآنی در استان نزدیک به صفر است ولی با این حال رقابت‌های قرآنی را با کیفیت برگزار می‌کنیم، مطرح کرد: در این راستا از ظرفیت خیران و محل خیرات نیز استفاده می‌کنیم.

وی گفت: با کیفیت برگزار شدن رقابت‌های قرآنی سبب می‌شود قاریان ممتاز کشوری در این استان تربیت شوند همواره زنجان جزو استان‌هایی بوده است که قاریان آن در رقابت‌های کشوری مقام آورده‌اند.

روز خبرنگار , تسنیم , مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان

اصغر اسماعیلی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در بازدید از دفتر استانی خبرگزاری تسنیم ضمن تقدیر و تجلیل از خبرنگاران این رسانه گفت: تسنیم همواره یار و یاور وزارت راه و شهرسازی بوده و از آنجایی که ساخت مسکن و راه جزو شعارهای اصلی دولت سیزدهم محسوب می‌شود، این رسانه اخبار این حوزه را دقیق اطلاع‌رسانی می‌کند.

وی در ادامه گزارشی از وضعیت ساخت مسکن در سطح استان داد و گفت: سهم استان زنجان در چهار سال ساخت 68 هزار واحد است. در حال حاضر 18 هزار مسکن در سطح استان و شهرستان‌ها در حال احداث است و میانگین پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن 45 تا 50 درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه 14 هزار و 500 واحد فقط در شهر زنجان در حال احداث است، ابراز کرد: خوشبختانه دستگاه‌های مختلف از جمله دستگاه‌های خدمات رسان همکاری خوبی با این اداره‌کل در راستای پیشبرد پروژه‌ها دارند.

وی عنوان کرد: در صورت همکاری متقاضیان، پروژه‌ها هرچه سریعتر آماده واگذاری خواهند شد ولی به شرطی یک طرف ماجرا یعنی آورده متقاضیان به موقع باشد؛ طرح نهضت ملی مسکن یک طرح مشارکت محور است که یک بال آن تسهیلات بانکی و یک بال آن آورده متقاضیان است؛ خوشبختانه تسهیلات بانکی هم به 550 میلیون تومان با سود 18 درصد رسیده و این یک خبر خوب برای متقاضیان مسکن است.

روز خبرنگار , تسنیم , مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان

اکبر باقری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان در بازدید از خبرگزاری تسنیم ضمن تقدیر از خبرنگاران این رسانه اظهار داشت: خبرگزاری انقلابی تسنیم جزو رسانه‌هایی است که بنده اخبار آن را کاملاً پیگیر و دنبال می‌کنم چرا که به صحت و درستی آن اعتقاد دارم. از خبرنگاران این رسانه کمال تشکر و قدردانی را دارم و امیدوارم با قدرت مثل همیشه اخبار مثبت و امیدبخش مخابره کنند.

وی در ادامه با اشاره روند خوب پیشرفت فیزیکی سدهای استان گفت: خوشبختانه وضعیت ذخایر آبی استان خوب است و مشکل آب شرب در این استان نخواهیم داشت ولی باید راهکارهای بلند مدت برای تأمین آب شرب در سطح استان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان تأکید کرد: یکی از مشکلات استان، تأمین آب کشاورزی زیتون‌کاران طارمی در ایام تابستان است که باید در این شهرستان یک راهکار دائمی پیدا کرد. مطالعات سد کلوچ در حال انجام است و امیدواریم یک راهکار خوبی برای این شهرستان پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت آب شرب استان در سال جاری خوب مدیریت شد و با اینکه وضعیت ذخیره سد تهم خوب نبود ولی آبفا با حفر 15 چاه بسیار خوب عمل کرد، عنوان کرد: در سال جاری هم به لطف خدا بارندگی‌های خوب انجام شد و ذخیره سد تهم نسبتاً بهتر شد.

روز خبرنگار , تسنیم , مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1434719

مهمترین اخبار ایران و جهان: