نیوز سیتی!
28 تیر 1402 - 09:31

اجرای پویش «اطعام و احسان حسینی»با محوریت مراکز نیکوکاری در گیلان

رشت- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: همزمان با ایام محرم و صفر پویش «اطعام و احسان حسینی» با محوریت مراکز نیکوکاری اجرا می‌ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی صبح چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها اظهار کرد: پویش احسان و اطعام حسینی با تولیت مراکز نیکوکاری اجرا شده و در این پویش کمیته امداد به عنوان پشتیبان نقش آفرینی خواهد داشت.

وی افزود: کمیته امداد با بهره گیری از بسیج حداکثری ظرفیت‌های مردمی از جمله مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، هیأت‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها، مواکب، گروه‌های جهادی و سایر تشکل‌های مردمی نسبت به اجرای این طرح اقدام می‌کند.

اهرابی با اشاره به اطعام نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر در قالب اطعام حسینی، گفت: سال گذشته ۱۹۱ هزار و ۵۰۰ پُرس غذای گرم به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد تومان، طبخ و بین نیازمندان توزیع گردید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، در ادامه به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اجرا می‌گردد که در سال گذشته ۷ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش حدود سه میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع گردید.

اهرابی با تقدیر از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، گفت: مردم خیّر گیلان می‌توانند نذورات خود را به شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملّی واریز نمایند و یا از طرق کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1371119

مهمترین اخبار ایران و جهان: