نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 23:48

پرداخت تسهیلات کم بهره به اصحاب رسانه خوزستان

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی آمادگی خود را در ارائه تسهیلات کم بهره به اصحاب رسانه خوزستان توسط بانک‌های استان اعلام می‌دارد.

به گزارش خبرنگار فارس از اهواز آیین بزرگداشت روز خبرنگار  ظهر امروز  با حضور جمع کثیری از اصحاب رسانه، مدیرعامل و جمعی از معاونین این شرکت در تالار اجتماعات شرکت فولاد اکسین خوزستان برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام علی لاری‌زاده مدیر خبرگزاری فارس در استان خوزستان با بزرگداشت روز خبرنگار، خبرنگاری را شغلی با حجم کار زیاد و درآمد بسیار پایین دانست و اظهار کرد‌: از مدیریت شرکت فولاد اکسین خوزستان برای برگزاری چنین مراسمی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی به انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های فولادی اشاره کرد و افزود: انتظار می‌رود در باب مسئولیت‌های اجتماعی به حوزه فرهنگ و اهالی رسانه توجه ویژه‌ای شود.

 

مدیر خبرگزاری فارس در استان خوزستان گفت: قطعاً ارتقای رسانه‌های استان به منزله ارتقاء استان خوزستان در کشور است زیرا باعث می‌شود تصویر بهتری از استان در کشور و حتی دنیا منعکس شود.

توجه ویژه‌ به مناطق حاشیه شهر

در ادامه این نشست امید مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان نیز با گرامیداشت روز خبرنگار گفت: توجه به حوزه فرهنگ از واجبات است در واقع رسانه‌ها سخنگوی حوزه فرهنگ هستند.

وی رسانه‌ها را به نوعی شبیه جعبه ابزار خواند و تصریح کرد: اصحاب رسانه در همه حوادث حضور دارند، آنها در حوادث تروریستی، فاجعه متروپل، مراسم باشکوه اربعین حسینی کمک کاری احزاب و دیگر نهادها هم پوشانی می‌کنند از این رو باید به طور ویژه و خاص مورد توجه قرار گیرند.

مدیر خانه مطبوعات استان خوزستان بیان کرد: انتظار می‌رود شرکت فولاد اکسین در راستای انجام به مسئولیت‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه شهر داشته باشد.

 

حلالی تصریح کرد: امید است این شرکت در موضوع استخدام و اشتغال با اجرای مقررات و ضوابط مربوطه فعال باشد.

همچنین علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با گرامیداشت این روز و یاد و خاطره شهید محمود صارمی، شهید آوینی و شهید غلامرضا رهبر، اظهار کرد: ما خادم مردم خوزستان هستیم و خداوند توفیق داده و لطف کرده که در خدمت مردم عزیز باشیم.

حضرت زینب(س) اولین زن خبرنگار

وی همچنین با گرامیداشت ایام عزاداری ماه محرم، گفت: بعد از حادثه عاشورا و تقریبا مصادف با همین روزها بود که حضرت زینب(س) در مسجد کوفه با فصاحت و بلاغت حادثه کربلا را روایت کردند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تصریح کرد: به جرات می توان گفت که این بانوی بزرگ اسلام اولین زن خبرنگاری است که توانسته قیام عاشورا را تبیین کند. در حقیقت جهاد تبیین از حضرت زینب(ع) شروع شد و کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود.

وی در ادامه بیان کرد: ایران اسلامی از ابتدا انقلاب درگیر جریان‌های مختلفی بوده، جنگ تحمیلی، ترورها و تحریم‌ها، بخشی از درگیری‌ها هستند و اما جنگ در بخش پنهان به گونه‌ دیگر بود و کمرنگ کردن واقعیت‌ها موجب بزرگ‌نمایی ضعف‌ها خواهد شد.

محمدی به مبارزه حضرت علی (ع) با جهل مردم زمانه اشاره کرد و گفت: اوج جهل مردم در جنگ صفین آنجا نمایان شد که دشمن تظاهر به دینداری کرد. جایی که حضرت بانگ برآوردند قرآن ناطق هستند.

برگزاری دوره‌های آموزشی را برای اصحاب رسانه

وی عنوان کرد: در دوره‌ پس از انقلاب و در اوج فتنه سال 1388، نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: عمار کجاست؟ امروز اصحاب رسانه عمار انقلاب هستند.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به انجام مسئولیت‌های اجتماعی در شرکت فولاد اکسین خاطرنشان کرد: تولید و تحویل ورق‌های پل عنافچه، توزیع بسته‌های معیشتی، مشارکت در خدمات پزشکی رایگان و برخی از اقدامات این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است.

 

وی با بیان اینکه شرکت فولاد اکسین خوزستان آمادگی همکاری و تعامل با اصحاب رسانه را دارد؛ اعلام کرد: این شرکت در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی آمادگی خود را در ارائه تسهیلات کم بهره به اصحاب رسانه خوزستان توسط بانک‌های استان اعلام می‌دارد.

محمدی در پایان سخنان خود گفت: شرکت فولاد اکسین با همکاری خانه مطبوعات استان خوزستان آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی را برای اصحاب رسانه را خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433019

مهمترین اخبار ایران و جهان: