نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 07:22

اهدای مدال طلای کشتی آزاد نوجوانان جهان به حرم امام رضا(ع)

سینا خلیلی قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات جهانی نوجوانان جهان در ترکیه گفت: قبل از اعزام به مسابقات جهانی با امام رضا(ع) عهد بستم که اگر در این مسابقات طلا بگیرم، این مدال را به حرم امام رضا(ع) اهدا می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، مراسم استقبال از سینا خلیلی قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات جهانی نوجوانان جهان در ترکیه با حضور پرشور مردم سوادکوه در شهر‌های پل‌سفید و زیراب برگزار شد.

مداحی مربوط به امام رضا(ع) توسط سینا خلیلی که علاوه بر قهرمانی در رشته ورزشی کشتی دارای استعداد مداحی و مولودی هم است، انجام شد.

قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در جمع مردم زیراب، گفت: قبل از اعزام به مسابقات جهانی با امام رضا(ع) عهد بستم که اگر در این مسابقات طلا بگیرم، این مدال را به حرم امام رضا(ع) اهدا می‌کنم.

به گزارش فارس، در مسابقات جهانی نوجوانان جهان در ترکیه در وزن ۶۵ کیلوگرم سینا خلیلی در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر ساموئل سدلاک از اسلواکی را مغلوب کرد.

وی در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک ولادیمیر آزاریان از ارمنستان را از پیش رو برداشت و در دور سوم با نتیجه ۱۱ بر ۲ میرزاآقا آخوندوف از آذربایجان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

خلیلی در دیدار نهایی با نتیجه ۸ بر ۲ مانوئل واگین از آلمان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت.

وی در فینال با نتیجه ۱۰ بر صفر ماگومدعلی باخارچیف از روسیه را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

پایان پیام/۸۶۰۱۵/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433119

مهمترین اخبار ایران و جهان: