نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 09:53

برگزاری رقابت های دو صحرانوردی آقایان و بانوان کشور در کردستان

مریوان- مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی بانوان و آقایان رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی استان کردستان برگزار می شود.

حامد جولایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اعلام فدراسیون دو و میدانی کشور رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی بانوان و آقایان کشور به میزبانی کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره از رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان هر دو بخش آقایان و بانوان با حضور بیش از ۱۵۰ دونده به مدت چهار روز به میزبانی استان کردستان و در شهرستان مریوان برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان دور دریاچه زیبای زریوار را طی خواهند کرد.

جولایی خاطرنشان کرد: در بخش آقایان شرکت کنندگان در مسافت شش کیلومتر و هشت کیلومتر طی روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

وی اعلام کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در بخش بانوان در مسافت چهار و شش کیلومتر طی روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

جولایی خاطرنشان کرد: با توجه به قوانین اعلام شده از سوی فدراسیون، شرکت در این مسابقات به صورت آزاد غیر مجاز بوده و صرفاً با حضور تیم‌های معرفی شده از سوی هیئت‌های استانی موافقت خواهد شد.

وی افزود: هر استان می‌تواند حداقل با یک ورزشکار و حداکثر با چهار ورزشکار در رقابت‌های دو صحرانوردی حاضر شود، اما در جمع امتیازات تیمی به تیم‌های دارای کمتر از سه ورزشکار امتیاز تیمی تعلق نخواهد گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028963

مهمترین اخبار ایران و جهان: