نیوز سیتی!
20 اسفند 1401 - 18:46

در سفر یک روزه وزیر بهداشت به استان فارس چه گذشت؟

وزیر بهداشت و معاون وی در سفر یک روزه خود به استان فارس به شهرهای زرین‌دشت، لامرد و داراب، از وضعیت خدمات بهداشت و درمان این شهرها بازدید کرد و طرح‌هایی نیز برای تسریع خدمت‌رسانی به مردم به بهره‌برداری رسید و یا کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، وزیر بهداشت و معاون وی در سفر یک روزه خود به استان فارس به شهرهای زرین‌دشت، لامرد و داراب، از وضعیت خدمات بهداشت و درمان این شهرها بازدید کرد.

بهرام عین اللهی صبح امروز در بازدید از خدمات سلامت در شهرستان زرین دشت، با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهید درستکار شهر پیر، فرآیندهای ارائه خدمت در این مرکز را پایش کرد.

وزیر بهداشت در این بازدید با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهید درستکار شهر پیر، ضمن دیدار و گفت و گو با بیماران و همراهان، روند دریافت خدمات و میزان رضایتمندی آنان را جویا شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز امروز به مناطق جنوب استان فارس، با حضور در روستای «سیگار» از توابع شهرستان لامرد، عملیات اجرایی ساخت مرکز خدمات جامع سلامت روستایی حضرت امیرالمومنین (ع) را افتتاح کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با همراهی هیاتی از مسوولان وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریعتی دبیران، از توابع شهرستان زرین دشت بازدید کرد و روند ارایه خدمات سلامت به مردم این منطقه را بررسی نمود.

افتتاح پایگاه اورژانس جاده ای پنگرویه از توابع شهرستان لامرد نیز از دیگر برنامه‌های امروز بود که با حضور معاون بهداشت وزارت بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نماینده مردم شهرستان های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، انجام شد.

ساخت پایگاه اورژانس جاده ای پنگرویه با مساحت ۹۰۰ متر مربع و زیربنای ۱۳۵ مترمربع، از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و با اعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان، با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و علی محمدتقی به عنوان خیر پروژه، به بهره برداری رسید.

وزیر بهداشت در ادامه سفر خود به استان فارس از بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) داراب بازدید کرد و در جریان روند ارایه خدمات درمانی این مرکز قرار گرفت.

بهرام عین اللهی از بخش های مختلف بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) بازدید کرد و در خصوص روند ارایه خدمات درمانی به بیماران و مراجعان و چالش های این حوزه با مسوولان و کارکنان این مرکز گفت و گو کرد.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1086963

مهمترین اخبار ایران و جهان: