نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 00:31

وجود اردوگاه شهید باهنر تهران در لیست املاک مولدسازی برای فروش دروغ است

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و دبیر کارگروه مولدسازی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی در مورد قرار گرفتن اردوگاه شهید باهنر تهران در لیست املاک مولد سازی وزارت آموزش و پرورش گفت: قرار گرفتن اردوگاه شهید باهنر تهران در لیست املاک مازاد آموزش و پرورش و مولد سازی آن برای فروش دروغ است.

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمیدرضا خان‌محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و دبیر کارگروه مولدسازی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اردوگاه شهید باهنر نه‌ تنها در لیست املاک مازاد برای مولدسازی و فروش نیست، بلکه از یکی از سرمایه‌های فرهنگی آموزش و پرورش است و این وزارتخانه هیچ گاه سرمایه‌های فرهنگی خود را به فروش نمی‌گذارد.

وی گفت: اردوگاه شهید باهنر همه ساله پذیرای بسیاری از دانش‌آموزان سراسر کشور برای برگزاری جشنواره‌ها، اردوها و مسابقات کشوری دانش‌آموزی است و در راستای اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و متنوع سازی فضاهای یادگیری از آن استفاده می شود.

خان‌محمدی افزود: این اردوگاه یکی از اردوگاه‌های مهم وزارت آموزش و پرورش است که تمامی کارکردهای فرهنگی، تربیتی و آموزشی خود را انجام می دهد، لذا هیچ وقت در لیست املاک مازاد برای مولد سازی قرار نخواهد گرفت و چنین شایعاتی کذب است.

وی از ذی نفعان آموزش و پرورش خواست تا اخبار درست و صحیح را از مراجع رسمی به ویژه پورتال وزارت آموزش و پرورش دنبال کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1039719

مهمترین اخبار ایران و جهان: