نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 14:37

اعلام آمادگی برای اعزام تیم‌های خون‌گیری سیار در مازندران

مدیرکل انتقال خون مازندران با اعلام شماره همراه خود برای هماهنگی در بحث اهدای خون، گفت: تقاضا داریم مردم هر روستایی و محل با جمعیت بالا برای هماهنگی حضور تیم سیار با این شماره تماس بگیرند تا هماهنگی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

عبدالله محمدی فیروزجایی مدیرکل انتقال خون مازندران درباره وضعیت ذخایر خونی در استان و همچنین ایام پایانی سال و حضور مسافران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: با توجه به پیک هشتم کرونا، برودت هوا و کاهش حضور مردم برای اهدای خون ذخیره خون و فرآورده‌های خونی در استان به ۳.۵ روز رسیده بود، که نگرانی‌های بسیاری به همراه داشت.

وی افزود: با تلاش مردم و رسانه‌ها دخایر خونی استان به ۶.۵ روز رسیده که با خون‌گیری و فعال‌ شدن تیم‌های خونگیری انتظار داریم به ۱۰ روز برسد.

مدیرکل انتقال خون مازندران با اعلام شماره همراه خود برای هماهنگی در بحث اهدای خون، تصریح کرد: شماره همراه بنده ۰۹۱۱۱۱۲۵۰۸۵ است که تقاضا داریم مردم هر روستایی و محل با جمعیت بالا برای هماهنگی حضور تیم سیار با این شماره تماس بگیرند تا هماهنگی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

محمدی‌فیروزجایی با تاکید بر اینکه معمولا در ماه اسفند شاهد بیشترین میزان مصرف خون و فرآورده‌های خونی در استان مازندران هستیم، گفت: از یک سو تعداد بالای بیماران خاص و از سوی دیگر فعال شدن بحث جراحی‌ها و همچنین تصادفات و سایر نیاز ما به بحث خون را افزایش می‌‌دهد و لازم است مردم همانند همیشه در کنار ما باشند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 1038263

مهمترین اخبار ایران و جهان: