نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 12:52

سهمیه‌بندی گاز واحدهای صنعتی استان سمنان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: سهمیه‌بندی گاز واحدهای صنعتی و تولید گچ با در نظر گرفتن منافع واحدهای تولیدی، طی روزهای آینده به‌منظور گذر از وضع فعلی تا رسیدن به شرایط عادی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه مدیریت مصرف گاز در بخش صنایع گچ استان سمنان که در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌ها و نگرانی‌ها، جلسه مدیریت بحران این استان در زمینه مدیریت سوخت واحدهای تولیدی گچ به‌صورت فوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه با زحمات و همراهی همه، در مرحله قبل برودت هوا، برهه زمانی را مدیریت کردیم و پشت سر گذاشتیم، افزود: به دلیل مدیریت مصرف و تولید برق در استان سمنان، مدیریت مصرف گاز و سهمیه‌بندی آن در دستور کار قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: امروز باید در این جلسه به بهترین روش مدیریت دست یابیم تا ضمن جلوگیری از آسیب کلی به بخش‌های مختلف جامعه، کمترین فشار به بخش تولید و واحدهای تولیدی گچ تحمیل شود.

حمیدی عنوان کرد: سیاست دولت سیزدهم مردم‌داری و تلاش برای خدمت به مردم است و ما نیز در استان سمنان برای خدمت پای کار هستیم.

وی خاطرنشان کرد: سهمیه‌بندی استفاده از گاز توسط واحدهای صنعتی و تولید گچ با در نظر گرفتن منافع واحدهای تولیدی، طی روزهای آتی به‌منظور گذر از وضع فعلی تا رسیدن به شرایط عادی در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1052363

مهمترین اخبار ایران و جهان: