نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 20:08

میوه تنظیم بازار در ۵۲ غرفه استان سمنان توزیع می‌شود

سمنان- رئیس ساززمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه میوه شب عید در اختیار عموم قرار خواهد گرفت، گفت: میوه تنظیم بازار از جمعه در ۵۲ غرفه استان سمنان توزیع می‌شود.

محمد رضا قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه میوه شب عید بر اساس نرخ مصوب تنظیم بازار از فردا جمعه در اختیار عموم شهروندان استان سمنان قرار خواهد گرفت، ابراز داشت: بر این اساس ۲۰۰ تن پرتغال و ۱۱۵ تن سیب در سطح شهرها و روستاها توزیع می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه مردم می‌توانند با مراجعه به ۵۲ غرفه میوه شب عید خود را خریداری کنند، افزود: ۱۹ غرفه در شهرستان‌ها و ۳۳ غرفه در شهرها و روستاهای استان سمنان دایر شده است و مردم می‌توانند مایحتاج میوه شب عید خود را از این غرفه‌ها خریداری کنند.

️رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه کمبود مواد غذایی یا اقلام ضروری و کالاهای اساسی در استان سمنان وجود ندارد، ابراز داشت: خوشبختانه ذخیره و موجودی انبارها به میزان کافی است و مردم نگران این موضوع نباشند.

قاسمی ضمن بیان اینکه با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان نیز ترتیبی در نظر گرفته شد تا کالاهای ویژه این ایام نیز تأمین شود، در ادامه تصریح کرد: بر این اساس شش تن خرما با قیمت کمتر از بازار خریداری و به زودی وارد بازار استان سمنان خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه سایر اقلام نظیر شکر و برنج نیز طی ایام ماه مبارک رمضان پیگیری می‌شود، افزود: در مورد شکر و برنج نیز موجودی کافی در انبارها وجود دارد و می‌کوشیم تا با نرخ مصوب تنظیم بازار این کالاها به دست مصرف کنندگان برسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1096563

مهمترین اخبار ایران و جهان: